Avatar billede WPCS Nybegynder
02. september 2009 - 20:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google / robot / meta hjælp!

Hej eksperter!

Jeg har et måske underligt problem - men det er noget der irriterer mig meget!

Når man googler "pc hillerød" dukker mit firma op under ' Lokale forretningsresultater for pc nær Hillerød" som C.

MEN:

1) Det er ikke min hjemmeside!
2) Det er ikke mit telefonnummer!

Jeg aner ikke hvordan og hvorfra Google har fået disse oplysninger, jeg har forsøgt at ændre det men uden held. Er der en der kan hjælep mig?

Desuden savner jeg hjælp til at blive korrekt indexeret i Google ift. søgeord m.m.
Jeg har ikke så meget forstand på det med robots, men har forsøgt at smide en robots.txt i roden på min ftp, men det virker tilsyneladende ikke.

Er Google AdSense/AdWords værd at bruge penge på ift. placering m.m.?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. september 2009 - 20:18 #1
Kig forbi www.bufferzone.dk/søgemaskineoptimering.htm og læs de artikler der linkes til i bunden, det skulle klæde dig på til at kunne selv til en start,

Googles oplysninger får du bedst rettet ved at anvende webmasters tools. Gå på www.google.com/webmasters og itlmel dit site, her har du også mulighed for at kommunikerer mere målrettet med google
Avatar billede WPCS Nybegynder
02. september 2009 - 22:02 #2
Tak... Men svaret er desværre ikke 200 point værd...
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. september 2009 - 22:51 #3
Jeg har så mange point at jeg aldrig ser på hvor mange point der er afsat i et spørgsmål, jeg holder heller ikke øje med om point tildeles eller ej, det styre du helt selv.

Spørg endelig uddybende hvis der er ting du vil have forklaret nærmere
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. september 2009 - 08:50 #4
WPCS HVAD ????? du har oprettet et spørgsmål og Har fået et svar, nu siger du at det ikke er 200 points værd ?? jeg kan ikke lad være med at tænke på... hvorfor giver du så 200 points ??

Besøg og Læs venligs denne side http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. september 2009 - 07:40 #5
Fordi jeg giver 200 point for et fyldestgørende svar!

Jeg vil gerne have FJERNET de forkerte oplysninger fra Google, de rigtige er tilmeldt.

Det er bare misvisende at Google henviser til forkert adresse og telefonnummer, specielt når det ikke er mig selv der har indtastet dem!

http://maps.google.dk/maps?hl=da&rlz=1C1CHMB_daDK343DK343&um=1&ie=UTF-8&q=pc+hillerød&fb=1&split=1&gl=dk&view=text&latlng=9953482258848131051&ei=z-CpSrOKJM3OjAfuoO2ACA&sa=X&oi=local_result&ct=result&resnum=1
Avatar billede WPCS Nybegynder
16. november 2009 - 05:14 #6
Lukket