Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
01. september 2009 - 16:33 Der er 1 løsning

Windows Authentication med AD gir HTTP 401/500 error

Jeg har lavet en intranetside der brugerens win-login skal styre adgang til sitet. Windows Authentication er sat op i web.config, security er sat op på mappen, samt 'Disable Annonymous Access' og 'Enable Integrated Windows Authentication' er sat i IIS properties.

Sitet kører på en Win 2003 server og IIS 6.0.

Når jeg forsøger at tilgå siden (og indtaster korrekt brugernav/password) får jeg kun op en 'Server Application Unavailable' og i error-log'en bliver der skrevet en 401 og en 500 error.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
29. december 2009 - 14:18 #1
Vel... ingen svar, ingen point.