Avatar billede korup Nybegynder
01. september 2009 - 08:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tving brede på en H1 overskrift

Hejsa

Mener at kunne huske noget med at man kan "tvinge" sin overskrift til at have en fast brede (tvungen linieskift)

Så hvis man har en overskrift uden mellemrum laver den alligevel linieskift, hvis teksten er forlang.

/Korup
Avatar billede olebole Juniormester
01. september 2009 - 10:07 #1
<ole>

Det giver næppe særlig meget mening, for browseren har jo ingen anelse om, hvordan ord deles på dansk. Og derudover er der vel ikke så lange, danske ord  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede korup Nybegynder
02. september 2009 - 13:00 #2
Hejsa

Jo hvis man har 2 spalter i et design som hver er ca 300 px brede, og de så indeholder en stor font og et langt ord, så kan teksten lappe over hianden, eller skubbe til designet.

Mente bare der var en måde at svinge den til en fast brede.

/Korup
Avatar billede korup Nybegynder
03. februar 2010 - 10:10 #3
lukker