Avatar billede kodak Mester
29. august 2009 - 00:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mass uploading

Hej er der nogen der ude der kan hjælpe mig med at sammensætte et script der kan uploade jpg, mp3 & flv
Den skal uploade alle filer til mappen /files (fuld størelse) den skal smide en thump i mappen /thumbs/thumbnails (200 x 150) og det første billede skal den smide i mappen /thumbs/tags (56 x 56)

Man skal kunne vælge en overskrift til serien (gruppen) af billeder.
det hele skal den skrive ind i en XML fil som er sat op så ledes:

<data>
    <category name="GRUPPE OVERSKRIFT" thumb="thumbs/tabs/1.jpg">
        <file name="Billede 1" thumb="thumbs/thumbnails/1.jpg" file="files/1.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 2" thumb="thumbs/thumbnails/2.jpg" file="files/2.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 3" thumb="thumbs/thumbnails/3.jpg" file="files/3.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 4" thumb="thumbs/thumbnails/4.jpg" file="files/4.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 5" thumb="thumbs/thumbnails/5.jpg" file="files/5.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 6" thumb="thumbs/thumbnails/6.jpg" file="files/6.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 7" thumb="thumbs/thumbnails/7.jpg" file="files/7.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 8" thumb="thumbs/thumbnails/8.jpg" file="files/8.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 9" thumb="thumbs/thumbnails/9.jpg" file="files/9.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>

    </category>
    <category name="Uge 35" thumb="thumbs/tabs/2.jpg">

        <file name="Billede 1" thumb="thumbs/thumbnails/13.jpg" file="files/13.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 2" thumb="thumbs/thumbnails/1.jpg" file="files/1.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 3" thumb="thumbs/thumbnails/2.jpg" file="files/2.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 4" thumb="thumbs/thumbnails/3.jpg" file="files/3.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 5" thumb="thumbs/thumbnails/4.jpg" file="files/4.flv">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 6" thumb="thumbs/thumbnails/5.jpg" file="files/5.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 7" thumb="thumbs/thumbnails/6.jpg" file="files/6.flv">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 8" thumb="thumbs/thumbnails/7.jpg" file="files/7.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 9" thumb="thumbs/thumbnails/8.jpg" file="files/8.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 10" thumb="thumbs/thumbnails/9.jpg" file="files/9.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 11" thumb="thumbs/thumbnails/10.jpg" file="files/10.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Movieclip 12" thumb="thumbs/thumbnails/11.jpg" file="files/11.flv">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 13" thumb="thumbs/thumbnails/12.jpg" file="files/12.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
        <file name="Billede 13" thumb="thumbs/thumbnails/13.jpg" file="files/13.jpg">
            <![CDATA[ ]]>
        </file>
    </category>
</data>

Hver gang man uploader en ny gruppe skal den placere den øverst i xml filen.
Avatar billede it-michael Nybegynder
01. september 2009 - 11:43 #1
Hej Kodak

Iskken en udfordring, det er ikke noget problem med oploading af filerne, men når de skal lægges ind i XML filer kræver det lænegere tid at lave.

Kan du sende mig projektet, så kan vi vende tilbage med både pris og en tidsberegning.

Hilsen Michael

durian79@gmail.com
www.outsource-it-to-thailand.com
Avatar billede kodak Mester
25. november 2009 - 13:06 #2
Forum er ikke til betaling i denne kategori.
Så ved mindre du kan svare så lukker jeg bare. (haha rim)
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2009 - 16:05 #3
Forkert - denne kategori er faktisk til betalings opgaver.
Avatar billede kodak Mester
25. november 2009 - 17:40 #4
Ja ja okay havde glemt hvor jeg havde placere den.
Men ikke betaling nødvendig vis.
Ved at skrive herinde siger jeg ikke at jeg vilhave lavet en betalings opgave.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. november 2009 - 00:39 #5
Nej. Men at placere sit spørgsmål i en kategori primært til betalings opgaver og så brokke sig over at folk tror at der er en betalings opgave er ikke smart gjordt.
Avatar billede kodak Mester
26. november 2009 - 11:58 #6
Det sage jeg var en fejl.