Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 08:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalde et javascript from code behind

Har lige et spørgsmål angående javascript og codebehind.

Jeg sidder med et projekt der er lavet i asp.net. Der kunne jeg godt tænke mig at mine fejl kommer frem på en popup. (En som fader frem på siden og forsvinder igen,)

F.eks jeg har min default.aspx side og i min code behind har jeg en try catch

try
{
      ......Noget kode
}

catch (Exception ex)
{
textbox.Text = ex.Message;
}

Her bliver den bare skrevet i en textbox, men er der nogen måde jeg kan kalde mit script på så det kommer frem med min fejl?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 09:03 #1
Vi kan f.eks sige at mit javascript ser sådan her ud

<script type="text/javascript">

        function alertMe() {

            alert('Hello');

        }

    </script>
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 09:18 #2
Har lige en ændring til mit spørgsmål for har fået den til at kalde mit javascript. Men hvordan får jeg den til at skrive min ex.message istedet for Hello som den skriver nu?

Undskyld for min forvirring
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 10:12 #3
Hvis du kan kalde dit javascript, kan du jo bare ændre din funktion til:

<script type="text/javascript">

function alertMe(msg) {
    alert(msg);
}

</script>

Hilsen Michael
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 10:24 #4
tak :) kommer du med et svar
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 10:27 #5
Selv tak. Svar.