Avatar billede MetfreakDK Praktikant
27. august 2009 - 22:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises?

Jeg har problemer med at indsætte i min access database.

Her er min kode:

<%
Mode = Request.Querystring("Mode")
%>

<html>

<head>
<title>Tilføj</title>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF">

<%
If Mode = "add" Then
%>
<%
Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; "
DSN = DSN & "DBQ=" & Server.MapPath ("soeg.mdb")
Conn.Open DSN

Navn = Replace( Request.Form("Navn"), "'", "''" )
Dato = date()
Beskrivelse = Replace( Request.Form("Beskrivelse"), "'", "''" )
Url = Replace( Request.Form("Url"), "'", "''" )

If Navn = "" OR Url = "" Then
Response.Write " Du skal indtaste et navn og en URL."
Else
sql = "Insert into soeg(Navn, Dato, Beskrivelse, Url) values('" & Navn & "', '" & Dato & "', '" & Beskrivelse & "', '" & Url & "')"
Conn.execute(sql)

Conn.Close
Set Conn = Nothing
Response.redirect "addfilm.asp"
End If
Else
%>
</font>
<form method="POST" action="addfilm.asp&Mode=add">
      <font size="2">Indsæt video:</font><font face="Tahoma" size="2"><br>
    &nbsp;</font><table border="0" width="100%" height="84">
    <tr>
      <td width="17%" height="17"><font face="Tahoma" size="2">Navn:</font></td>
      <td width="33%" height="17"><font face="Tahoma">
      <input type="text" name="Navn" size="35" style="border-style: solid; border-width: 1"></font></td>
      <td width="48%" height="17"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="17%" height="19"><font face="Tahoma" size="2">Url:</font></td>
      <td width="33%" height="19"><font face="Tahoma">
      <input type="text" name="Url" size="37" style="border-style: solid; border-width: 1"></font></td>
      <td width="48%" height="19">&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="17%" height="11" valign="top"><font face="Tahoma" size="2">Beskrivelse:</font></td>
      <td width="33%" height="11"><font face="Tahoma">
      <textarea rows="9" name="Beskrivelse" cols="33"></textarea></font></td>
      <td width="48%" height="11"></td>
        <input type="hidden" name="Nyhed" value="Tilmeldt via hjemmesiden"></font></td>
      <td width="63%" height="11"></td>
    </tr>
    <tr>
      <td width="17%" height="11"></td>
      <td width="33%" height="11"></td>
      <td width="48%" height="11"></td>
      <td width="63%" height="11"></td>
    </tr>
    </table>
  <p>
  <font face="Tahoma">
  <input type="submit" value="Tilføj video" name="B1" style="border-style: solid; border-width: 1"></font></p>
</form>
<%
End If
%>
</body>

</html>

Og her er linket til siden:
http://www.partytube.dk/hockey/addfilm.asp

Siden kan ikke vises ?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2009 - 22:38 #1
Jeg tror at ordet "Mode" er et reserveret ord i asp... Prøv med et andet i hele scriptet...

\Dan
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2009 - 22:42 #2
dobbeltspm http://www.eksperten.dk/spm/884867 - det giver vist mest mening at lukke dette.
Avatar billede MetfreakDK Praktikant
27. august 2009 - 22:46 #3
Jo det har du nok et i..