Avatar billede Torben81 Nybegynder
26. august 2009 - 21:29 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af server

Hej
jeg har ikke det helt vilde forstand på server.
jeg skal bruge noget til nogen afspiller der skal kunne hente indhold engang om dagen der er tale om 50-200 afspiller, det hele skal sluttes til et domainnavn. kan man bruge en qnas ts 109 eller skal der noget større til eller er det bedre at leje noget et sted?? håber i kan hjælpe mig lidt på vej

med venlig hilsen Torben
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2009 - 21:36 #1
du kan bruge en alm PC som server, det er din upload som er afgørende
Avatar billede Torben81 Nybegynder
30. august 2009 - 20:58 #2
Hvad med den der qnap ts 109 kan jeg bruge den, den er rigtig billig i strøm mener det er 14W og kunne godt forstille mig at den er ret stabil..