Avatar billede flashit Nybegynder
26. august 2009 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opret Dataliste fra kode

Hej e

Jeg har brug for at oprette en DataListe fra kode. Er her en som har prøved det.
Det som jeg har problemer med er den del som indeholder itemtemplaten.

DataList emnerDatalist;
emnerDatalist = new DataList
{
ItemTemplate = ???
}
emnerDatalist.RepeatColumns = 2;
emnerDatalist.RepeatDirection =  System.Web.UI.WebControls.RepeatDirection.Vertical;

emnerDatalist.DataSource = _emnerList;
emnerDatalist.DataBind();
Avatar billede Syska Mester
26. august 2009 - 21:27 #1
Jeg ville nok vende den om ... og sprøge ... hvornår har du brug for at oprette den programmatisk og ikke direkte på din aspx side ?

Måske problemet kan løses på en anden måde.

Har aldrig selv oprettet dem programmatisk.

// ouT
Avatar billede flashit Nybegynder
27. august 2009 - 08:34 #2
Hej Buzzzz

Det har jeg heller ikke :-)

Det skal bruges i en webpart i sharepoint. Derfor ville jeg gerne gøre det hele via kode. Hvis dette ikke er til, så er der jo heldigvis andre muligheder.

Ville bare lige høre om der var en som kendte til en super sej løsning.
Avatar billede Syska Mester
27. august 2009 - 10:38 #3
Avatar billede flashit Nybegynder
01. september 2009 - 14:01 #4
Det var også det jeg var faldet over.

Tak for hjælpen.
Lægger du ikke et svar :-)
Avatar billede Syska Mester
01. september 2009 - 15:02 #5
Hej,

Men du fik det til at virke eller ?

og et svar.

// ouT
Avatar billede Syska Mester
01. september 2009 - 15:02 #6
svar
Avatar billede flashit Nybegynder
01. september 2009 - 21:43 #7
Ja, jeg fik det til at virke. Men har nu fundet ud at, jeg behøver at benytte en Repeater i en Repeater. men det er samme logik.
Tak for hjælpen.