Avatar billede tejoha Nybegynder
23. august 2009 - 14:16 Der er 4 kommentarer

lyd forsvundet

Lyd forsvundet
Hej alle. Håber at nogen kan hjælpe mig. Jeg sidder med en Acer Extensa med vista på. Jeg tilaluttede et par AGK eksterne højtalere med usb og et jackstik. Da jeg så tog højtalerne fra igen, fordi jeg skulle have maskinen med i skole, var der ikke længere lyd på selve pc'en, men jeg får heller ikke nogen lyd, hvis jeg sætter de eksterne højtalere i igen. Ingen problemer i enhedshåndteringen, og jeg kan også se at lyden spiller, men kan ikke høre noget.
Jeg har nu geninstalleret driverne og det har givet lyd i eksterne højtalere, men ikke i de indbyggede. Når jeg køre test i avancerede egenskaber for lyd - kan den ikke køres uden de eksterne højtalere.
Jeg har også kørt en systemgendannelse, men intet hjælper
Kan I hjælpe?
Hilsen
Tejoha
23. august 2009 - 14:23 #1
(Oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/884421)
Avatar billede mrtn Nybegynder
23. august 2009 - 14:26 #2
Har du checket at der - måske i din mixer - er har sat det rigtige output? Har selv et system, hvor man kan vælge output.
Avatar billede tejoha Nybegynder
23. august 2009 - 14:28 #3
Mener ikke at jeg har den mulighed på Vista. Har lydikon og mixer i højre hjørne, men her kan jeg kun skrue op eller mute.
Er ikke særlig erfaren i Vista;-)
23. august 2009 - 14:34 #4
Hvis du enkeltklikker på denne "Højtaler" ting nederst højre så dukker "skrue op/ned" frem + MUTE. Der burde også være [Mixer] knap i samme område ???