Avatar billede jasb07 Nybegynder
20. august 2009 - 15:12 Der er 8 kommentarer

afkrydsningsfelt

hvordan tillader jeg markeringen af et afkrydsningsfelt i et beskyttet ark, ?
Avatar billede supertekst Ekspert
20. august 2009 - 15:29 #1
Har du overvejet et formular-felt?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2009 - 15:38 #2
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
Du skal derfor selv lukke det éne igen, ved at sende et "Svar" som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede jasb07 Nybegynder
20. august 2009 - 15:43 #3
ok
Avatar billede jasb07 Nybegynder
20. august 2009 - 15:45 #4
nej, kan du hjælpe
Avatar billede jasb07 Nybegynder
20. august 2009 - 15:58 #5
vel, formular-felt giver samme resultat, alt virker som det skal, men når jer beskytter arket får jeg ikke lov til at marker afkrydsingsfeltet
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2009 - 16:18 #6
Har du husket at fjerne flueben i "Låst" inden du beskytter arket?

I min tudse-gamle version er det:
Marker cellen -> Formater -> Celler -> Beskyttelse -> Fjern flueben i "Låst".

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede jasb07 Nybegynder
20. august 2009 - 16:34 #7
tja, det har jeg, det vil simpelthen ikke, iøvrigt "afkrydsningsfelt er jo ikke en del af selve cellen
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2009 - 17:43 #8
Hmmm, det ved jeg ikke....
Jeg har lige prøvet at lave et afkrydsningsfelt, og her er der ingen problemer, selv om arket er beskyttet.....