Avatar billede LasseTholstrup Nybegynder
19. august 2009 - 08:44 Der er 5 kommentarer

Fingeraflæser på mobilen?

Hej.
Jeg arbejder på et projekt, hvor jeg vil have fingeraflæser på mobilen, som man kan låse den op med osv.
1. Først og fremmest vil jeg høre om det lyder muligt?
2. Evt et link til information omkring fingeraflæser?

På forhånd tak.

// Lasse
Avatar billede julemandenb Nybegynder
19. august 2009 - 08:59 #1
HVis jeg forstår dig ret så vil du lave om på en mobil og sætte finger aflæser på ? :P

- Hvis ja så sys jeg sku det lyder godt ;P
Avatar billede LasseTholstrup Nybegynder
19. august 2009 - 09:17 #2
Ja, hvis vi f.eks. tager en original nokia mobil og placerer en fingeraflæser i midten af den. Altså mellem skærmen og tastaturet.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
19. august 2009 - 13:20 #3
Jeg tvivler ikke på det er noget problem. jeg vil dog skyde på du skal ind og rediger i selve telefonen's system?
- Du skal jo have den til at huske hvordan finger aftrykket så ud (100%) og derefter skal den samline det den skal huske med den finger der vil have adgang til mobilen  (:

- Jeg sys du skal gøre et forsøg (:
Avatar billede LasseTholstrup Nybegynder
20. august 2009 - 09:56 #4
Jo tak.
Søger stadig informationer omkring selve fingeraflæser systemet, hvis der er nogen der har et link??
Avatar billede a1a1 Novice
21. august 2009 - 10:36 #5