Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
18. august 2009 - 16:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HP PAVILION dv6742eo

hej.. har nu formateret fra vista til xp pro da jeg fik bsod hver gang jeg startede .. nu er mit problem at ingen af de drivere jeg har hentet og smit over gider og gøre noget.. så jeg kan hverken komme på nettet eller moget .. :(

nogen der har erfaring med dv6742eo eller lign må de meget gerne hjælpe ... !!

Der er 200 p. til en løsning !!!
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2009 - 10:34 #1
Hvis det er de driver's som du kørte med på vista, så er de sandsynligvis ikke kompatibel med Xp. Der er ofte forskel på driver's så du skal nok hente nye driver's.

Bruge dette link for at hente driver's til din HP:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=da&cc=dk&product=3658268&lang=da

Så vælger du bare de komponenter du skal have driver til.

Håber det hjælper.
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
20. august 2009 - 21:33 #2
det har jeg prøvet men fandt en net guide .. men fordi du er den eneste der har reageret får du pointene :D
Avatar billede Blandy Praktikant
21. august 2009 - 07:58 #3
Jeg takker ydmygt he he.;)

Men det var vel driverne der ikke passede til xp?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 17:02 #4
nogle af dem ja .. og så fandt jeg en konv. guide der virkede :D ... måske kan du hjælpe på mit nye spørgsmål ?
Avatar billede DanielBS Novice
16. marts 2010 - 12:24 #5
#2 Kan du huske hvor du fandt den netguide? For jeg står nemlig i samme problem :)