Avatar billede Lasse Praktikant
18. august 2009 - 12:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fungere et antivirus program?

Jeg har et spørgsmål.
Jeg sidder til dagligt i en support funktion, hvor vi oplever at nogle af vores DLL filer bliver slettet af forskellige Antivirus programmer. ( mcafee, avg, Nod32, norton osv. )
det skal siges at, det er forskellige DLL de enkelte vil slette.
Vores system er en netværks application som installeres på server, det er kun dll og ocx som reelt installeres på de enkelte klienter.

Så mit spørgsmål er.:

1)
hvordan fungere et antivirus program?

2)
hvordan vudere et antivirus program at lige netop den DLL er farlig?

på forhånd mange tak for svar.
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. august 2009 - 13:55 #1
Avatar billede Lasse Praktikant
18. august 2009 - 14:41 #2
Super. det var næsten lige det jeg ledte efter. det gir mig en ide om sammenhængene.
sjovt nok plejer selv at google mig til den her slags, men mente mit spørgsmål var for bredt til at kunne finde et ordentligt svar.

mange tak for hjælpen

MVH

Lasse
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. august 2009 - 15:18 #3
:-)

Nu ved du så også at du kan bruge http://en.wikipedia.org/wiki/ til at få svar på en masse spørgsmål. ;-)
Avatar billede Lasse Praktikant
18. august 2009 - 16:18 #4
yeps takker igen
Avatar billede cuci987 Nybegynder
22. oktober 2009 - 11:47 #5
hej.

nu er det skrevet på engelsk kan man ikke for en forklaring på dansk.
Avatar billede kgkg Nybegynder
22. oktober 2009 - 19:46 #6
Jeg er pt. ikke støt på nogen på Dansk.
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. oktober 2009 - 19:49 #7
Du gør bare ligesom forsvaret, og kører siden igennem google translate