17. august 2009 - 18:32 Der er 3 kommentarer

Hjælp til opsætning af TDC PLAY på en HTC HERO

Hej
Jeg har lige købt en HTC HERO. Jeg er super glad for den lige pt. men syntes at det er ret surt at jeg ikke kan benytte TDC PLAY på den.
Jeg kan huske at der også var problemer med dette på tidligere HTC mobiler, så jeg tænkte at der sikkert er en eller to herinde der kan finde ud af at opsætte en HERO til PLAY :)

/max
Avatar billede ohrt Nybegynder
10. oktober 2009 - 11:44 #1
Hey, fandt du ud af det? Jeg står i samme situation...
Avatar billede scl Nybegynder
25. november 2009 - 14:43 #2
Jeg spurgte i TDC butikken. Fik at vide man bare skulle gå ind på http://wap.tdcmobil.dk, vælge "musik" og så TDC Play.
Avatar billede ohrt Nybegynder
25. november 2009 - 15:45 #3
Super, der var jo nemt.