Avatar billede lysholm Praktikant
14. august 2009 - 20:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er mails kommet frem?

Hejsa
Har en god ven der har sendt omkring 150 mails ud, men modtager denne besked:
Warning: could not send message for past 1 hours 12 minutes 8 seconds YOUR MAIL HAS NOT BEEN DELIVERED TO ALL RECIPIENTS YET! The following addresses are still waiting to be delivered...

Han ved der er en daily quota på antal af mails han kan sende ud.

Spørgsmålet er, er hans mails kommet frem?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
14. august 2009 - 21:20 #1
måske, måske ikke

det er svært at sige, da der ikke er noget info på hvad der er i kø på mail serveren, samt info fra smtp loggen
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. august 2009 - 21:22 #2
Det er ikke helt til at sige, spørg evt. udbyderen, de kan se mere end os. Men vil umiddelbart ikke tro det.

Du kan evt. henvise ham til et nyhedsbrev system der findes flere gratis eks. www.mailinglist.dk
Avatar billede lysholm Praktikant
03. september 2015 - 11:13 #3
Lukker