Avatar billede serverservice Praktikant
12. august 2009 - 19:52 Der er 1 løsning

Hvilket kontrolpanel er godt til webserver f.x Ispconfig ?

Jeg vil høre hvad er I andres erfaring med de open source kontrol paneler der findes.
Jeg prøvede et par stykker for noget tid siden men synes ikke de virkede ok.

Jeg forsøgte men fik aldrig et godt resultat og der var problemer med postfix som jeg ikke kunne løse. Derfor anvender jeg sendmail som jeg synes er godt.

Men det ser ud til at de bruger den her fra howtoforge http://www.howtoforge.org/perfect-server-debian-lenny-ispconfig2

Er der andre som kan anbefale et godt alternativ til kontrolpanel ?

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
10. januar 2011 - 21:50 #1
nå kan se mange anvender ispconfig eller lign. men vi får ikke behov for det da vi ikke gider have andre kunder end dem vi servicerer.