Avatar billede Himbear Nybegynder
12. august 2009 - 06:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmør til coogi.dk

Vi får muligvis brug for ny programmør til hjemmesiden coogi.dk til at foretage nogle justeringer og fremtidig vedligeholdelse. Jeg er blot grafikeren på projektet, men har lovet at hjælpe med at finde en kvalificeret samarbejdspartner.

Så vidt jeg ved er programmeringssproget Python. Er det korrekt?

Skriv til mail@tinocordes.dk
Avatar billede j4k0b Nybegynder
12. august 2009 - 08:29 #1
Du skal ikke spørge os hvad sprog siden er skrevet i :-)

Men hvis det er skrevet i Python kunne jeg godt tænke mig at høre mere om det. Har arbejdet med Python i 4 år nu (næsten udelukkende websites).

Skriv evt. til j4k0bk@gmail.com
Avatar billede steent Nybegynder
12. august 2009 - 09:31 #2
Fair nok at du ikke er sikker på hvad sprog det er skrevet i, men det kan hurtigt opklares :)

1. Hvad hedder filerne til efternavn?
2. Måske du kunne kopiere et par linier af koden ind her på eksperten?

Så er det hurtigt fundet ud af.
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. august 2009 - 19:13 #3
Jeg har ikke adgang til serveren endnu, men hvis steent lige skriver sin mailadresse eller skriver til mail@tinocordes.dk, så kan jeg videre sende jeres kontaktoplysninger til min kunde.
Avatar billede alphabits Nybegynder
19. august 2009 - 12:06 #4
I response-headeren står der at der er installeret mod_python på apache-serveren. Det er selvfølgelig ingen garanti, men det kunne tyde på at der bliver brugt python...
Avatar billede bauerdata Nybegynder
10. september 2009 - 12:24 #5
lars@bauerdata.dk
www.bauerdata.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. oktober 2009 - 05:46 #6
Jeg vil lige lukke her ...

Jeg sendte din adresse videre, men vi fik en genforening med den tidligere programmør. Men kunden har din adresse, så hvis det bliver aktuelt vil han kontakte dig. Tak!