Avatar billede jacand Nybegynder
10. august 2009 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

aspx til asp

Er er en der kan "oversætte" denne asp.net til asp?

<%@ Page Language="C#" %>
<%@ Import Namespace="System.IO" %>
<script runat="server">
    protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
    {
        // The EAFlashUpload control sends files in separate requests,
        // so below code is executed for each file.

        // define folders for files storing.
        string UploadFolder = Server.MapPath("") + "\\UploadedFiles\\";

        // check if file persits in the request and
        // if above condition is true store file to UploadFolder location
        if (Request.Files != null && Request.Files.Count > 0)
        {
            HttpPostedFile uploadedFile = Request.Files[0];

            //Storing the file
            uploadedFile.SaveAs(UploadFolder + Path.GetFileName(uploadedFile.FileName));

            // The EAFlashUpload requires at least one symbol in the request
            Response.Write("The file has been saved.");
        }
        else
        {
            Response.Write("The file has not been sent.");
        }

</script>
Avatar billede keysersoze Guru
10. august 2009 - 22:46 #1
hvis ikke jeg tager meget fejl er din kode beregnet til at uploade filer med - og det kan ASP som udgangspunkt i sig selv ikke, der skal derimod et uploadkomponent til, så find ud af hvad serveren understøtter og lad os så se hvad det kan omskrives til.
Avatar billede jacand Nybegynder
11. august 2009 - 09:18 #2
Det er en del af EAFlashUpload (http://www.easyalgo.com/eaflashupload.aspx) og jeg kan fint få den til at gemme filerne, både med jsp (java) og aspx (asp.net) men jeg har brug for at kunne arbejde vider med filerne, og jeg er en spade til java og asp.net :-) og da siden er lavet i asp ville det jo være en fordel at denne del også var i asp.
Selve flash delene laver en post til den ovenstående kode, men jeg kan ikke se hvilken info den sender til aspx filen.
Avatar billede jacand Nybegynder
11. august 2009 - 11:28 #3
Der er aspSmartUpload på serveren
Avatar billede keysersoze Guru
11. august 2009 - 17:42 #4
Jeg kender ikke til EAFlashUpload men kan se at den også kan køre med ASP så det er ikke nødvendigt at skifte komponent - tværtimod vil du så måske ikke kunne benytte flash-delen derfra hvis du altså benytter den del.

har du kigget i deres dokumentation og/eller færdige eksempler for ASP-delen?
Avatar billede jacand Nybegynder
11. august 2009 - 19:39 #5
Fik knækket den :-)

Skulle bare oprette en asp side med aspSmartUpload som modtager filerne fra flash delen.

De har kun dokumentation på asp.net og det meste er for java og PHP, men som sagt fik jeg løst det.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:11 #6
så husk at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede jacand Nybegynder
29. december 2009 - 16:09 #7
Svar