Avatar billede reza4life Nybegynder
08. august 2009 - 03:29 Der er 2 kommentarer

Mozilla Firefox kan ikke åbnes efter jeg har installeret Norton Internet Security 2009

Jeg har for 2 dage siden købt og installeret  Norton Internet Security 2009 på min acer bærbar m.vista home,men der er opstået en uforventet fejl jeg kan ikke åbne min firefox browser jeg har prøvet at geninstaller min computer og starte forfra men stadig vil den ikke og jeg har prøvet at slette firefox og geninstaller det,men det hjælper ikke,når jeg åbner firefox så lukker det ned igen på under 1 sek,men den kan godt åbne og bruge Internet Explorer uden problemer.
Avatar billede lollaenderen Nybegynder
08. august 2009 - 08:41 #1
Der er andre der har problemer med Norton og Firefox:
Prøv at søge på Norton i Monzilla Danmark Forummet:
http://forum.mozilladanmark.dk/search.php?mode=results
Hvis det ikke giver en løsning, så prøv at spørge i deres Forum, de kender alle afkroge af Firefox.
Avatar billede batzmand Nybegynder
13. august 2009 - 13:15 #2
Hvorfor købe Norton ? Programmet er ekstremt langsomt.. Bruger selv avast og det virker meget godt og der er aldrig problemer, og desuden helt gratis..