Avatar billede kak Nybegynder
07. august 2009 - 10:15 Der er 1 løsning

Problem med IIS7 på Windows Server 2008

Jeg har en Windows 2008 server med IIS7. Her kører jeg et ASP site, og selve funktionaliteten virker som den skal.

Men hvis der ikke har aktivitet på serveren i lidt tid (behøver ikke være mere end en halv time), så kan jeg ikke komme i kontakt med sitet (siger bare, at siden ikke kan vises).

Hvis jeg går på serveren via remote desktop, kan jeg igen få kontakt til sitet.

Det skal siges, at jeg kører på port 88, men går ikke ud fra, at det er problemet.

Jeg har checket de settings jeg kan finde, vedr. strømstyring, men der skulle ikke være noget, der lukker ned.

Nogle gode idéer?
Avatar billede kak Nybegynder
26. oktober 2009 - 10:18 #1
Lukker