Avatar billede har_problemer Nybegynder
06. august 2009 - 19:05 Der er 6 kommentarer

Razer Megalodon hvordan får man surround sound i cs 1.6?

Hej jeg har fået det nye headset fra Razer, Megalodon, og nu har jeg et problem hvordan får man 7.1 surround sound i cs 1.6 når man ikke kan vælge det fra Options -> Audio? DEt eneste jeg har set/hørt om er de her forskellige surround sound's A3D og EAX som man kan sætte på i cs 1.6 men synes ikke rigtigt der kommer surround sound håber i kan hjælpe.

På forhånd tak :)
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 10:03 #1
Har du et onboard, eller et godt kydkort? fx, X-Fi,,
Fordi 1.6 understøtter ikke surround, men x-fi har en option der heder cmss 3d, der laver kunstig surround. Ved ikk rigtig med onboard kort;(
Avatar billede har_problemer Nybegynder
07. august 2009 - 14:28 #2
#1
nå ok :( trist
http://www.driverheaven.net/audio-general-technical-discussion/157896-cant-get-cs-1-6-do-surround-sound.html
men jeg fandt det her før jeg tråd (jeg ved godt det ikke er mit headset men noget helt andet) men derfra så det ud til at man godt kunne prøv og kig
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 15:26 #3
Hmm, der siger han jo netop at man ikke at få surround med et onboard kort,
Avatar billede har_problemer Nybegynder
07. august 2009 - 15:40 #4
men hvad med han der replyede til den? han skrev jo "i don't think the realtek chip supports either EAX or A3D" så på en måsde må de jo lade sig gøre
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 17:43 #5
øh ja i don't think the realtek chip supports either EAX or A3D"
betyder vel at han ikke tror at realtek chippen understøtter EAK og A3D
Avatar billede har_problemer Nybegynder
08. august 2009 - 14:21 #6
Nå er ove hos en ven så kan vi kan teste det ;) skriver tilbage vis det virker :P