Avatar billede steffen-mowee Nybegynder
06. august 2009 - 12:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hej, mangler hjælp til at finde kurser!

Hej,

I forbindelse med ansøgning til nyt job søger jeg kurser til at sætte mig mere ind i AS/400/Windows NT/POS platformer, jeg vil gerne tage et kursus hvorefter jeg får et bevis på at have været igennem dette.

Alle kurser jeg kan finde omhandler blot brug af de mest gængse programmer.

Jeg håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
06. august 2009 - 13:45 #1
IBM kalder ikke det for en AS/400 mere, nu hedder den vist System I.

Her er et link til deres uddannelses katalog, der er også en roadmap over kurser.

http://www-304.ibm.com/jct03001c/services/learning/ites.wss/dk/da?pageType=page&c=a0002995
Avatar billede steffen-mowee Nybegynder
06. august 2009 - 15:22 #2
Det er ikke åbne kurser, så tror ikke de accepterer 1 tilmelding :)
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
06. august 2009 - 15:46 #3
Flere af dem er "åbne", du kan tilmelde dig, hvis der så er nok tilmeldte bliver kurset til noget, ellers bliver det aflyst.
Avatar billede steffen-mowee Nybegynder
06. august 2009 - 21:54 #4
Synes da at når jeg trykker på "Se alle kurser:  System i"
så siger de "Åbne klasser: Nej"
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
07. august 2009 - 14:31 #5
Det betyder bare at man skal tilmelde sig først.