Avatar billede andersbl Nybegynder
06. august 2009 - 09:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XML, hvad er fejlen?

Hej
Jeg har denne XML fil på min hjemme side. Jeg bruger Eclipse som udviklingsmilijø, og den fortæller mig at der er fejl i xml. har fundet ud af at fejlen findes i CewolfServletten. Derfor ville jeg bare vide hvad det havde at betydning hvis jeg slettede den servlet. Kan se der er noget som hedder cewolf.jar under mine "Web App Libraries". Det bedste ville noget være hvis det blev skrevet om eller forklaret mig hvad fejlen var i dette stykke.
Tak

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

<!DOCTYPE web-app PUBLIC "-//Sun Microsystems, Inc.//DTD Web Application 2.2//EN" "http://java.sun.com/j2ee/dtds/web-app_2_2.dtd">

<web-app>
    <display-name>Hjemmeside</display-name>
    <servlet>
          <servlet-name>CewolfServlet</servlet-name>
          <servlet-class>de.laures.cewolf.CewolfRenderer</servlet-class>
          <!-- sets storage implementation -->
          <init-param>
              <param-name>storage</param-name>
              <param-value>de.laures.cewolf.storage.TransientSessionStorage</param-value>
          </init-param>
          <!-- turn on or off debugging logging -->
          <init-param>
              <param-name>debug</param-name>
              <param-value>true</param-value>
          </init-param>
          <load-on-startup>1</load-on-startup>
      </servlet>
      <servlet-mapping>
          <servlet-name>CewolfServlet</servlet-name>
          <url-pattern>/cewolf/*</url-pattern>
    </servlet-mapping>

    <servlet>
        <servlet-name>pdfcreator</servlet-name>
        <servlet-class>servlets.PDFServlet</servlet-class>
        <load-on-startup>1</load-on-startup>
    </servlet>
    <servlet-mapping>
        <servlet-name>pdfcreator</servlet-name>
        <url-pattern>/createpdf</url-pattern>
    </servlet-mapping>

    <servlet>
        <servlet-name>pdfcreatorTreasury</servlet-name>
        <servlet-class>servlets.PDFServletTreasury</servlet-class>
        <load-on-startup>1</load-on-startup>
(...)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2009 - 04:28 #1
Indtil du fortæller os hvilken fejl du får, så er det næsten umuligt for os at gætte hvad årsagen til fejlen er.
Avatar billede andersbl Nybegynder
07. august 2009 - 10:41 #2
Den kommer ikke med nogen fejl. MEN i eclipse skriver den hvad en xml fil må inden holde. Så gik ud fra der stod noget i koden som ikke måtte stå der.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2009 - 23:22 #3
DTD'en definerer hvad der må være i XML.

(for så gammel en version - de nyere versioner er defineret i schema)

Men jeg har stadig ikk forstået hvad du vil ændre og hvorfor.
Avatar billede andersbl Nybegynder
11. august 2009 - 13:23 #4
Grunden til jeg vil ændre noget, er at jeg har prøvet at Eclipse siger der er en fejl, men siderne kan godt indlæses. Dvs. den kører bare videre med en fejl. Derfor ønsker jeg fejlen fjernet så jeg er sikker på alt virker 100% som det skal.
Avatar billede arne_v Ekspert
12. august 2009 - 04:39 #5
Fortæller Eclipse ikke præcist hvad og hvor fejlen er?
Avatar billede andersbl Nybegynder
21. oktober 2009 - 19:47 #6
Nej desværre. Men du må gerne sende et svar som tak for ulejligheden, så kan du modtage nogle point.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2009 - 22:29 #7
Nej tak. Jeg har nemlig stadig ikke helt forstået problemet.

Læg selv et svar og accepter dette.
Avatar billede andersbl Nybegynder
22. oktober 2009 - 10:02 #8
svar