Avatar billede ildsjael Nybegynder
04. august 2009 - 22:26 Der er 4 kommentarer

Vurdering af www.abczoo.dk

Hej

Jeg vil gerne have noget feedback på siden børnespilsiden www.abczoo.dk. Spillet der sælges på siden henvender til børn i 3-5 års alderen. Så det er dem og naturligvis deres forældre, som er i målgruppen for siden.

Håber I vil komme med nogle kommentarer...
Avatar billede justrace Novice
04. august 2009 - 22:49 #1
Ser interessant ud, men hvad dækker prisen? 1 uge, en måned, eller er det et engangsbeløb?

Hvad med et prøveabbonnement?

Man aner jo ikke hvad man får, og virker det som der bliver lagt op til, vil jeg godt se de forældre der tør lade være med at fortsætte abbonnementet. De får nogle dyrt betalte søvnløse nætter. :)
Avatar billede ildsjael Nybegynder
05. august 2009 - 14:11 #2
Tak for et godt input!

Det er et engangsbeløb man skal betale, men det er selvfølgelig temmelig relevant at få det tydeligjort, så der ikke er tvivl om det. Vi åbner for en demo udgave når vi lige får det hele på plads. Indtil videre må man "nøjes" med screendumps og beskrivelser under Spilpakke 1
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
18. august 2009 - 00:06 #3
Konkurrencer er altid et middel til at få folk til at vende tilbage til dit site. Måske en konkurrence hvor du engagerer børnene, f.eks. en tegnekonkurrence, eller et lille online spil. Eller de skal besvare nogle spørgsmål som de kan finde svar på rundt på omkring på siden.

Ved den sidste (klassiske) model, "tvinger" du folk til at læse dine menupunkter igennem, og kan være en ganske effektiv model.

Bare mit forslag til noget promovering..
Avatar billede Malakit Nybegynder
30. september 2009 - 20:14 #4
Det ser ud til at være en fin hjemmeside, men jeg har ikke rigtigt kigget den helt igennem...