Avatar billede aare_o Nybegynder
04. august 2009 - 22:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fint signalstyrke, men kan ikke oprette forbindelse

Hej
Har lige formateret og reinstalleret min computer. Problemet er at jeg ikke kan komme på det trådløsenetværk, hvilket jeg altid har kunnet. Er pt. på netværket med en anden bærbar, det virker fint. Den finder netværket, med fint signalstyrke (sidder en halv meter fra routeren), men kommer med fejlmeddelsen "Der kunne ikke oprettes forbindelse til det pågældende netværk. Netværket er muligvis ikke inde for rækkevide mere. Opdater listen over netværk, og prøve at opret forbindelse igen"
Computeren er en dell D800 og netkortet er Intel pro/wireless LAN 2100 3a mini pci adapter. Har XP pro.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2009 - 22:45 #1
Du har vel ikke mac filtrering på?
Avatar billede aare_o Nybegynder
04. august 2009 - 23:49 #2
Nej... Men det skulle da heller ikke være noget problem, da den var på før formatering. Da har da samme mac adresse ik'?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. august 2009 - 01:28 #3
jo selvfølige har den samme MAC, så jeg ved heller ikke hvorfor der kommer sådan et svar
har haft et lignende problem, godt nok på vista, netværks driveren var hentet med windows update men det var umuligt at forbinde. Derfor hentede jeg den orginale fra producenten sog derefter spillede det
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2009 - 02:29 #4
Har du tilrettet adganssikkerheden på pc efter reinstallation?
/ptj_11
Avatar billede aare_o Nybegynder
05. august 2009 - 08:05 #5
Det var orginal driveren der skulle til, dumt jeg ikke selv havde tænkt på det. Tak jonah.hex, send en et svar.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. august 2009 - 11:35 #6
ta du bare dem
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2009 - 21:23 #7
DOH! Selvfølgelig er MAC adressen den samme ;)
Glem lige min kommentar :D
Avatar billede aare_o Nybegynder
23. august 2009 - 15:45 #8
Lukker