Avatar billede mall Nybegynder
04. august 2009 - 14:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Favicon

Hej eksperter

Er der andre end mig der har problemer med eksperten.dk's favicon?
Det irriterer mig ret meget at det ikke registreres af min browser..
Kan se at der ligger et link til det som hedder: http://www.eksperten.dk/exp_fav.ico
Men det findes ikke der..
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
04. august 2009 - 14:17 #1
det er da fløjtende ligemeget med et favicon

hovedesagen er at siden virker og det gør den perfekt fra min IE8 browser
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 14:18 #2
Jeg har aldrig haft problemer med favicon'et. Men det er fordi jeg aldrig har forventet at se et. Det er først nu hvor du påpeger det, at jeg ser linket i koden.
Avatar billede mall Nybegynder
04. august 2009 - 14:36 #3
jonah.hex --> Det er muligt du ikke mener der er brug for det. Men jeg har været vandt til at det før har været der, så jeg blot skulle se efter E'et. Tillykke med din fungerende IE8.

kimsey0 --> Så du kan sagtens se det eller?
Avatar billede snowball Novice
04. august 2009 - 14:51 #4
Billedet der linkes til i koden, findes slet ikke på serveren (i hvert fald ikke på den nævnte sti), så det er nok derfor det ikke bliver vist ;)
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 17:35 #5
Jammen! jammen. Vi kan da ikke leve uden et Favicon.ico

Det må straks fixes, selv om det er "fløjtende ligegyldigt"

Men meget rart når man trækker links eller bogmærker og kræver 10min at oprette :-)
Avatar billede mall Nybegynder
04. august 2009 - 19:50 #6
Og sådan mister man respekt for andre mennesker..

Hvad er problemet med at jeg foretrækker et favicon til mine foretrukne sider? Suk..
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. august 2009 - 01:13 #7
der er da ikke noget galt med et favicon
og jeg kræver det også tilbage
problemet er bare, i min favorites folder er der 931 link og kun 1/6 del har faviconer, enten sletter jeg den eller så går jeg igang med at kontakte administratorer
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2009 - 13:53 #8
Mall... Inden du helt mister respekten for dine medmennesker :-)

Jeg er sikker på at Admin arbejder på det den dag han har tid, de har jo altså lige lavet et kæmpe arbejde med den opgradering fra den gamle eksperten.dk

Hav lidt medfølelse og tålmodighed

Med venlig hilsen osv
Avatar billede mall Nybegynder
05. august 2009 - 16:11 #9
Jeg har skam ikke mistet respekten for eksperten's bagmænd.. Blot for dem som ikke kan svare på et spørgsmål, uden at håne andre, eller få det til at lyde som om man er idiot..

Det er et forum, jeg stilte et spørgsmål, jeg bad ikke om at blive hakket ned, fordi jeg foretrækker et favicon når jeg skal se mine foretrukne links igennem..