Avatar billede lazz1 Nybegynder
11. juli 2001 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Half Life

Ved nogen hvor man kan downloade High Definition Pack til Half Life og Opposing Force da jeg ikke gider at investere 200 kr. i Blue Shift? for det! er det lovligt at downloade High Definition Pack? da det vel egentlig ikke er et helt spil - det er vel bare et add on!!!
Avatar billede Jman Praktikant
11. juli 2001 - 14:04 #1
Add on er lige så vel udviklet som det originale spil og derfor skal der selvfølgelig betales for dette også....
Så dermed er dit spørgsmål vel ulovligt iflg. ekspertens regler....
Træk det hellere tilbage inden en eller anden lufter det for Admin
Avatar billede lazz1 Nybegynder
11. juli 2001 - 14:15 #2
Jeg har jo sådan set ikke tænkt mig at downloade det hvis det er ulovligt! jeg spurgte om det er lovligt at downloade, det er da ikke et ulovligt spørgsmål!
Avatar billede Jman Praktikant
11. juli 2001 - 14:21 #3
tror du det er lovligt at downloade et spil, der koster penge...
;)
Avatar billede gangstaole Nybegynder
11. juli 2001 - 14:55 #4
det er jo sådan set ikke spillet \"den\" skriver at \"den\" vil downloade! det er HDPAK!Men da den kun kan fås på CDén med BLUESHIFT kan den ikke downloades lovligt, jeg vil også anbefale at Lazz1 han køber blueshift da det er skidegodt og grafikken bliver sat fuldstændigt i vejret med den HDPAK du ævler om! Jeg har ikke spillet det igennem endnu men jeg syntes sq det holder hele vejen!
Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
14. juli 2001 - 01:39 #5
Faktisk er det hdp\'en, som gør Blueshift værd at købe. Blueshift i sig selv er al for kort til at kunne holde de 200 kr. ud. Og samtidig følger multiplayerudgaven af opposing force med - men er helt uinteressant, hvis man har købt Opposing force i forvejen.
Avatar billede rasta Nybegynder
10. september 2001 - 10:15 #6
Lad være med at tænke på at købe Blue shift!!!
det er klaret på en eftermiddag, og er ellers ikke meget nyt...
High Definition Pack er egentlig unødvendigt for Opposing  force.
hvisd HDP bliver nødvendigt vil spillet selv
påpege det...

/rasta
Avatar billede lazz1 Nybegynder
19. februar 2004 - 21:36 #7
bvadr!!!