Avatar billede DavidTrabjerg Nybegynder
02. august 2009 - 17:00 Der er 3 kommentarer

brænding af dvd

Jeg downloader og brænder forskellige ting fra nettet så som, film og musik-videoer! Mit spørgsmål er følgende: Hvilket brændeprogram er det bedste på markedet? Èt der godtager langt de fleste formater indenfor film/DVD. Og samtidig er overskueligt med diverse måder at oprette filer til brænding?
David
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2009 - 17:36 #1
Der er ikke noget 'det bedste'.
Men til PC'er er Nero en af de helt store, og den kan hentes i en prøveudgave.
http://www.nero.com/eng/nero9-introduction.html
02. august 2009 - 17:38 #2
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ - ganske smart, den bruger jeg til alverdens mht Video -> DVD ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2009 - 21:53 #3
For nylig faldt jeg over cdburnerxp, og jag må sige at jeg er solgt.

Det kan simpelthen alt et brænderprogram skal kunne.

Hvis du beslutter dig for Nero, så hold dig langt væk fra 9´eren!