Avatar billede MathiasDue Nybegynder
27. juli 2009 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dns opsætning i TDC sagem 3504

Hej alle fra eksperten.

Jeg har fået udleveret en router med indbygget switch og accespoint fra TDC - en sagem 3504 en sort boks.

og jeg kan desværre ikke ændre DNS server på den - jeg har prøvet at ændre DNS opsætningen på min PC, men overstående hjalp ikke.
Avatar billede M_Baekgaard Nybegynder
28. juli 2009 - 14:43 #1
Hej mathias.

Hvorfor skal du ændre dns?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
28. juli 2009 - 21:33 #2
For at kunne gå ind på de hjemmesider som min teleudbyder har spærret - ikke da jeg egentlig gør det, men da det er meget rart.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. august 2009 - 11:52 #3
Denne lukkes - Det kan desværre ikke ændres, medmindre der kommer en ny router
Avatar billede help2day Nybegynder
04. august 2009 - 20:26 #4
Jo du kan godt ændre DNS, efter samtale med TDC, Man skal ændre dns, opsætning, på PC, i stedet for router.

Jeg har selv samme modem, og kan godt i linux, ændre og bruge opendns, f. eks.