Avatar billede larsen85 Nybegynder
27. juli 2009 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

BF 2 - quit til skrivebordet!

har dette problem med at når jeg spiller Battlefield 2 så quitter den til skrivebordet. Det startede for ca en uge siden. Jeg har spillet det i ca 2 måneder på computeren inden da, uden et eneste problem.

Windows Vista Home Basic
Service Pack 2

SYSTEM-------------------------------------------

Klassifikation 5.1

Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU  6420 @ 2.13GHz  2.18 GHz

2 GB Ram

Systemtype: 64-bit
-------------------------------------------------------------

Jeg har ikke anti virus, eller anden firewall end den der er i Windows.
Avatar billede larsen85 Nybegynder
27. juli 2009 - 12:26 #1
Jeg glemte at fortælle, at der nemt kan gå en time før den ryger ud på skrivebordet, og andre gange går der 5 min..
Avatar billede pon Nybegynder
27. juli 2009 - 13:06 #2
Det kan være flere ting der går galt, det kan være at dit grafikkort bliver for varmt og derfor crasher spillet (prøv at pille siden af computeren så kortet kan få noget mere luft, det kan også være et driver problem, du kan prøve men en anden, måske ældre driver til dit grafikkort.
Avatar billede larsen85 Nybegynder
27. juli 2009 - 17:20 #3
Jeg har prøvet at tage siden af. Det hjælper ikke.

Nu har jeg prøvet at spille Singleplayer, der hopper den ikke af ! Men med det samme jeg går online, begynder den at quit igen
Avatar billede pon Nybegynder
28. juli 2009 - 09:51 #4
Den kommer slet ikke med nogen fejl ?, det kunne måske være en Punkbuster fejl ?

det kan også være alt muligt andet, hvis du søger på google efter Battlefield 2 crash to desktop, så er der mange der har haft samme problem: http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=battlefield+2+crash+to+desktop&meta=lr%3D&aq=1&oq=battlefield+2+cr
Avatar billede larsen85 Nybegynder
28. juli 2009 - 10:30 #5
Ovehovedet ingen fejl.

Jeg har søgt på google, men synes ikke jeg kan finde nogen svar på hvad det kan være.
Avatar billede larsen85 Nybegynder
28. august 2009 - 07:54 #6
Fejlen blev ikke fundet, men det virker nu