Avatar billede gjessing Nybegynder
27. juli 2009 - 12:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PHP Mail

Hej
jeg har et problem med denne mail sender  der kommer ikke noget i feltet "from" og teksten er heller ikke i html - dvs der står tagget <html> <tr <td> test......

-----------------------------------------------------------------
echo $message='
                                <html>
                                <table width="477" border="0" align="center">

                                                <tr>
                                                <td>'.$text.'</td>
                                              </tr>
                                              </table>
                                              </html>';

                                    $to  = $email;

                                    $subject = 'Mail From Admin';
                                    $headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
                                    $headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

                                    $headers .= 'From:info@ps3.dk' . "\r\n";
                                    $headers .= 'Cc: ps3.dk' . "\r\n";
                                    $headers .= 'Bcc:ps3.dk' . "\r\n";
                                    //echo $to;
                                    mail($to, $subject, $message, $headers);
                                    $_SESSION['error_msg']="Mail Successfully sent ";
                        echo '<script language="javascript">window.location.href="member_manager.php?offset=0&toshow=60"</script>';
                                exit();

                }

?>
Avatar billede kdjweb Nybegynder
27. juli 2009 - 12:34 #1
$headers .= 'From: info@ps3.dk' . "\r\n";

ved ikke om det var det, men der manglede et lille space :P
Avatar billede kdjweb Nybegynder
27. juli 2009 - 12:46 #2
(hvis det er det, så er der samme fejl i din Bcc)
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 12:59 #3
Altså, en hurtig test på det script du selv har lavet virker fint hos mig. Tester du det tilfældigvis på en gmail konto? Og er du sikker på der er indhold i $text?
Avatar billede kdjweb Nybegynder
27. juli 2009 - 13:23 #4
din tidligere version virkede heller ikke for mig, så jeg tillod mig lige at genskrive det.

<?php
$to  = $email;

$subject = 'Mail From Admin';

$message = '
<html>
<head>
  <title>'.$subject.'</title>
</head>
<body>
  <table width="477" border="0" align="center">
    <tr>
      <td>'.$text.'</td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>
';

$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";
$headers .= 'From: PS3.dk <info@ps3.dk>' . "\r\n";

mail($to, $subject, $message, $headers)

$_SESSION['error_msg']="Mail Successfully sent ";
echo '<script language="javascript">window.location.href="member_manager.php?offset=0&toshow=60"</script>';

exit();
?>
Avatar billede gjessing Nybegynder
27. juli 2009 - 14:42 #5
Hej
mange tak for besvarelsene.

Det hjalp ikke med den ændring - det er når jeg modtager mailen på en outlook.
kan det være et server problem.?
jeg har en dedikeret server .
håber i kan hjælpe
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 14:59 #6
Det er sq svært at sige - prøv at sende en af de mails til l33tnasty@gmail.com så jeg kan se dine headers...
Avatar billede gjessing Nybegynder
27. juli 2009 - 15:03 #7
Received: (qmail 20216 invoked by uid 33); 27 Jul 2009 14:22:55 +0200
Date: 27 Jul 2009 14:22:54 +0200
Message-ID: <20090727122254.20213.qmail@GJG001.local>
To: info@ps3.dk
Subject: Mail From Admin
MIME-Version: 1.0
kan det være noget med det gmail
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 15:15 #8
Hvorfor sender du ikke mailen til mig, som jeg bad om?
Avatar billede gjessing Nybegynder
27. juli 2009 - 15:54 #9
jamen jeg mener headeren forsvinder når jeg videre sender mailen - er det ikke korrekt.?
Avatar billede repox Seniormester
27. juli 2009 - 15:59 #10
Nej.
problemet er at du ikke får det forventede indhold i din klient. Det er fordi der er noget i dit indhold der er forkert. Og det vil jeg gerne se.
Avatar billede gjessing Nybegynder
28. februar 2012 - 10:27 #11
Lukker