Avatar billede recryl Nybegynder
27. juli 2009 - 07:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javascript scroller afstand mellem billederne

Jeg har brugt timer på at gennemskue dette simple script (som jeg ikke selv har skrevet). Det er et simpelt script som lister et antal billeder, og giver mulighed for at scrolle mellem dem ved tryk på en knap:

http://tolblog.com/JS/gallery.html

Problemet er, at jeg ikke kan gennemskue hvor afstanden mellem de enkelte billeder bliver sat! Jeg synes jeg har prøvet mig frem og justeret alle talværdier, og genindlæst siden for at se en effekt. Der er vel omkring 40px mellem hvert billede nu, og jeg vil gerne ned og have 10px mellem hvert. Hvor kan jeg ændre det?

Javascript-filen: http://tolblog.com/JS/js/global.js.txt

CSS- og HTML-filen har jeg nogenlunde forståelse for, og mener derfor at kunne udelukke disse. For god ordens skyld kan de dog ses her:

CSS-filen: http://tolblog.com/JS/css/base.css

Tusind tak for hjælpen!
Avatar billede zips Juniormester
27. juli 2009 - 12:33 #1
Som jeg lige ser det, er det en samlet brede på billede og afstand, billede er 163px og li box er 200px det giver et mellemrum på 37px

Ændre width i #slideshow_set li fra 200px til 173px samt alle steder i javascriptet hvor der 200 til 173,så ser det ud til at virke og du får nu 10px mellem de billeder.
Avatar billede recryl Nybegynder
27. juli 2009 - 13:40 #2
Tusind tak for det hurtige svar! Det virker perfekt nu. Hvis du vil lægge et svar, et pointene meget velfortjente! Kunne ikke have klaret det alene ;)
Avatar billede zips Juniormester
27. juli 2009 - 13:41 #3
Her er et svar :-)