Avatar billede dontcry Nybegynder
23. juli 2009 - 11:19 Der er 5 kommentarer

Mit tastatur virker ikke

Hej

Piletasterne på tastaturet på min bærbar virker ikke, Hvad kan værer gældt og hvad skal jeg gører.

på forhånd tak
Avatar billede kthiesen Novice
23. juli 2009 - 11:24 #1
Check du har fået slået num lock til.
Typisk sker det ved at taste på en funktionstast FN og en tast, hvor der står NumLk.

Hvad slags bærbar er det?

VH Kristen
Avatar billede dontcry Nybegynder
23. juli 2009 - 11:35 #2
Det er en toshiba a200-20d
Avatar billede dontcry Nybegynder
23. juli 2009 - 11:40 #3
Det virkede desværre ikke.
Avatar billede kthiesen Novice
23. juli 2009 - 12:19 #4
Og du har naturligvis genstartet? ;-)

Se på Toshibas hjemmeside om der er tale om en kendt fejl, der er sikkert et forum.

Se også efter i din manual om der skulle være en FN genvej der "slukker" for piletasterne. Har piletasterne en alternativ funktion? Så er den måske slået til.

Du kan måske finde en nyere driver til tastaturet på Toshibas hjemmeside. Hvis ikke så hent den nyeste og erstat den driver du har på maskinen med den nye.
Avatar billede kthiesen Novice
31. maj 2010 - 07:32 #5
Dette er et svar. Hvis du accepterer tildeles point og tråden lukkes.