Avatar billede slagelsefyren Nybegynder
19. juli 2009 - 09:46 Der er 3 kommentarer

Registreringsdatabase - Vista - Oprydning

Hej

Findes der et program der kan rydde effektivt op i registreringsdatabasen i Vista ?

Sagen er den at jeg efterhånden har haft nogle demo versioner af programmer installeret og selvom man så afinstallere dem så ligger der stadig registreringer i registreringsdatabasen.

Jeg har RegCleaner men har ikke haft succes med dens oprydning.
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2009 - 10:26 #1
Jeg bruger Registry Mechanic fra PC Tools. Det virker fint og har ikke lavet kuk i noget i de par år jeg har brugt det på Vista Home.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2009 - 13:00 #2
husk ar regcleaner virker ikke på dual core processorer med mindre du slår den ene fra - det ved jeg efter skriveri med finnen der lavede regclaner.

hvad med det gratis fra iobit -----

advanced systemcare free

det er et af de bedste på markedet.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

m.v.h
Avatar billede Highball Nybegynder
19. juli 2009 - 15:23 #3
Jeg har erfaringer med CCleaner gennem så'n 8 år.

Link til seneste version og download:

http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/eb1262d7621391ecca009ecae7f70f4d/

Den virker perfekt og efter det første år har jeg aldrig lavet backups efter en rens.

Programmet og systemet kører perfekt - så spild ikke tid, resourcer og plads på at lave backups.

CLeaner har fuldt mig siden windows 98, over XP til Vista 32 og nu 64 bit ...

INGEN problemer og det er rart med et program der bare virker.

Når du bruger den, fjern checkmærke i [Wipe free space] og [regedit].

Jeg rater den 10 ud af 10 !

God fornøjelse