Avatar billede reza4life Nybegynder
16. juli 2009 - 02:23 Der er 1 kommentar

Hjælp til at slette mobiltelefons memory card

Hej jeg har en Sony ericsson c905 med 8gb memory card som jeg skal til at sælge.Hvilken software skal jeg bruge til at slette min memory card så den nye ejer ikke kan genoprette de billeder og videoer som er gemt i memory card.Jeg har formateret min memory card men jeg kan stadig finde mine gamle filer frem hvis jeg bruger recover my files software
Avatar billede mrgumble Nybegynder
16. juli 2009 - 09:26 #1
Hvorfor ikke bare beholde dit memory card?

Derudover kan jeg anbefale dig, at du forsøger at opdaterer softwaren på mobiltelefonen, eller i hvert fald nulstiller også mobiltelefonen, så vedkommende ikke kan se telefonnumre el.lign. Det kan gøres med det software der følger med mobiltelefonen. Det hedder SonyEricsson PC Suite.

Ellers burde du kunne finde noget software der kan overskrive hele kortet. Det kræver ikke mere end en enkelt komplet overskrivning, for at filerne er ugenoprettelig med almindeligt software.
Jeg fandt denne side; der burde være noget der kan bruges. http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-wipe-disc.html