Avatar billede thth Nybegynder
15. juli 2009 - 15:50 Der er 3 kommentarer

WM Ware Fusion 2.0

Hej...

Jeg har en Mac Book hvor jeg har installeret WM Ware Fusion 2.0

Jeg har Windows XP Maskine fra arbejdet og den har jeg konverteret til en Virtuel maskine som SÅ kan ligges inde under Fusion.

Vil det være muligt for mig at access MIT arbejdes Netværk hvis jeg tager den med på arbejdet.?

Er den så DYGTIG at de emulere det hele SÅ langt ud .?

På forhånd tak
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
15. juli 2009 - 15:59 #1
Jeg har aldrig haft netværks problem med min xp på mac, kører den også på vmware. Det burde helt sikkert kunne lade sig gøre. Du har husket at installere vmware tools?
Avatar billede thth Nybegynder
15. juli 2009 - 16:18 #2
Hej Lillemanden87

Tak for dit svar.

Jeg spørger fordi jeg gerne Ville vide OM jeg kan brude den på arbejdet, OM den kan fange min virksomheds Trådløse Internet og få tilgang. OM den kan access diverse netværksdrev osv.

Vi må ikke køre forskellige egne programmer på vores egne computere så SPECIELT når jeg er ude at rejse, hvilket jeg gør en del Ville jeg tage min MAC med så jeg kan gøre begge dele. SOM feks. ITunes, MSN, VLC osv.

Jeg har ikke lyst til at købe WM Ware for senere at finde ud af det ikke virker.

Bruger du din på den samme måde .?

Kører Windows XP eller VISTA OK under det her WM Ware ...?

Takker for hjælpen
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
15. juli 2009 - 17:21 #3
Hej thth,

Det fungerer fuldkommen upåklageligt. Alt fungerer præcis ligesom en normal xp version. Du kan selv bestemme hvor meget ram, harddisk plads osv. den skal bruge. Du kan tilmed "trække og slippe" filer imellem de to styresystemer. Vil helt klart anbefale xp, da vista kræver meget ram at køre og du skal huske, du kører jo 2 styresystemer samtidigt. Jeg har vedlagt et screenshot af mit skrivebord så du kan se hvordan det ser ud. Vedr. hvad der er tilladt på netop din arbejdsplads vil jeg ikke udtale mig om.

http://img404.imageshack.us/img404/465/desktopvmwarexp.jpg

Altså for at opsummere, ja den kan sagtens finde trådløs internet, netværksdrev osv.

Håber det var svar nok :)