Avatar billede Alex-Emil Nybegynder
13. juli 2009 - 23:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Delta Force Black Hawk Down install på Vista

Jeg har forsøgt at installere ovenstående spil på min laptop med Vista styresystem.

Install wizzard går igang og stopper ved 99 % -og så sker der ganske simpelt ikke mere.

Kan DFBHD ikke køre på Vista ?

mvh / Alex-Emil
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2009 - 23:56 #1
Med en hurtig søgning på google viser at det virker på vista, prøv at installer det med administrator rettigheder fra cd'en
Avatar billede Alex-Emil Nybegynder
14. juli 2009 - 00:05 #2
Hej zips

Jeg har googlet efter svar på samme spørgsmål, og har også prøvet at følge ovennævnte fremgangsmåde men der sker intet.
Tak for din respons.

mvh / Alex-Emil
Avatar billede justrace Novice
14. juli 2009 - 01:08 #3
Højreklik på filen, og vælg Egenskabr, fanen Kompatibilitet. Vælg hvad der passer til spillet.
Avatar billede Alex-Emil Nybegynder
26. juli 2009 - 13:13 #4
Jeg har installeret BHD men det kunne kun lade sig gøre i fejlsikkret tilstand. Spillet fungere upåklageligt.

Der er bare det problem at når jeg skal logge ind på Novaworld (spille online) så er bogstaverne på mit keyboard lavet om til tal. Jeg kan derved ikke logge ind. Hvad gøre jeg forkert ?
Avatar billede Alex-Emil Nybegynder
18. august 2010 - 21:29 #5
q