Avatar billede lillekiller Nybegynder
13. juli 2009 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pc starter og slukker igen

mit gigabyte GA-EP35-DS4, og Q9300 cpu slukker igen og starter igen lige efter hinanden indtil jeg slukker igen og starter på ny, så starter den fint uden problemer.
Det sker ca hver 15 gang jeg starter maskinen.
jeg har skiftet bundkort og ram, for at finde fejlen, men maskinen gør det stadig, kan det være andet end min psu så ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. juli 2009 - 16:09 #1
Det kan det godt, men umiddelbart vil jeg skyde på din psu. Lidt afhængigt af hvad der ellers sidder i maskinen skal du regne med at kigge på en 500 w. f. eks. fra Corsair. Uhyret kan beskues på http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=217541
Avatar billede zesus Praktikant
13. juli 2009 - 18:58 #2
hvilken psu har du ?
Avatar billede lillekiller Nybegynder
03. marts 2012 - 17:41 #3
lukker tråden ..