Avatar billede rds Nybegynder
12. juli 2009 - 14:30 Der er 7 kommentarer

Sputnik

Jeg har lige købt sputnik men kan ikke få det til at fungere.

Jeg har brugt opsat wmp som dikteret af tv2 uden held. Tv2 mente så at det var et firewall problem så den har jeg nu også slået fra.

Når jeg afspiller noget kommer den med et billede som om den allerede har agspillet og spørger om den skal gøre det igen...

Nogle forslag?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2009 - 14:56 #1
er dit internet hurtigt nok?
Avatar billede rds Nybegynder
12. juli 2009 - 15:04 #2
ja, helt sikkert.
Avatar billede rds Nybegynder
12. juli 2009 - 15:06 #3
20 Mbit
12. juli 2009 - 16:59 #4
Hvilken version af WMP ?
Hvilket OS (Styresystem) ?
Avatar billede firetiger Nybegynder
12. juli 2009 - 17:18 #5
Hej rds.

Jeg har selv haft samme problemer og især efter de har sat deres halvfærdige beta version op som fast sputnik server. Det er mange gange at du kan sidde og se noget og så fryser billedet men lyder forsætter. Andre gange havde jeg så det problem at den sagde at klippet ikke kunne afspilles som så viste sig og være et typisk windows problem iform af at det var drm beskyttet som windows media player havde problemer med men som er løst nu efter du har hentet og installeret denne opdatering: http://support.microsoft.com/kb/919589 (som næsten var umulig og finde på windows egen hjemmeside).
OBS husk du skal bruge internet explorer til og kører på sputnik og f.eks ikke firefox!. Håber det hjælp og du kunne bruge dette eller skriv igen og vi løser det forhåbenligt hehe :D.
Avatar billede rds Nybegynder
13. juli 2009 - 18:15 #6
Det er vista og den indbyggede wmp.

Opdateringen i ovenstående link hjælper desværre ikke.
Avatar billede firetiger Nybegynder
16. juli 2009 - 23:20 #7
prøv og hent opdateringer til wmp og internet explorer via windows update så du er helt up to date.