Avatar billede anettehansen Nybegynder
10. juli 2009 - 21:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HTTP 500-serverfejl

Måske I kan hjælpe mig? I flere dage har jeg forsøgt at logge på webbyen.dk (min konto) og får hver gang den samme besked: "Der opstod en intern HTTP 500-serverfejl" (webstedet kan ikke vise siden). Spørger jeg min veninde der sidder ved min side at logge på selvsamme konto på hendes bærbar kan hun hver kan... hvorfor?? Jeg har virkelig brug for at kunne komme ind og redigere min side... håber I kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Anette
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2009 - 22:26 #1
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"

så får du formentlig en lidt bedre fejlbeskrivelse.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
10. juli 2009 - 22:42 #2
Okay jeg prøver med det samme ;)
Avatar billede anettehansen Nybegynder
10. juli 2009 - 22:45 #3
Nu kommer den bare med følgende besked: "Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest" - min veninde kan stadig komme ind på min account :(
Avatar billede keysersoze Guru
13. juli 2009 - 09:07 #4
Det lyder lidt mystisk, men jeg tror ikke der er så meget andet at gøre end at spørge webbyen selv.
Avatar billede anettehansen Nybegynder
13. juli 2009 - 09:14 #5
Det ville jeg også have gjort hvis det ikke havde krævet at skulle være logget ind før man kan skrive til dem desværre :(
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2009 - 22:45 #6
kommet videre med webbyen?
30. oktober 2010 - 12:32 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede anettehansen Nybegynder
29. juni 2011 - 14:21 #8
Jeg fik ny computer :) undskyld jeg aldrig fik svaret.