Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2009 - 13:59 Der er 1 kommentar

tekstbox.text opfanger ikke hvad der bliver skrevet

jeg er igang med at lave en SIMPEL opdatering i LINQ for første gang. har fulgt en video på ASP.NET om hvordan det fungere
-------------------------------------------------------

det her virker:

var Global_Options1 = (
    from G in db.Global_Option
    where G.Global_Option_ID == 1
    select G
);

foreach (var G in Global_Options1)
{
    G.Global_Option_Title = Convert.ToString(0));
}

db.SubmitChanges();

Response.Redirect("~/Default.aspx");

-------------------------------------------------------

det her virker ikke:

var Global_Options1 = (
    from G in db.Global_Option
    where G.Global_Option_ID == 1
    select G
);

foreach (var G in Global_Options1)
{
    G.Global_Option_Title = Convert.ToString(TextBox_Update_Global_Option_Title.Text);
}

db.SubmitChanges();

Response.Redirect("~/Default.aspx");

-------------------------------------------------------

når jeg debugger på det siger den at tekstboks indeholder det den indeholdt inden jeg skrev noget i den... hvorfor??

har lavet opdateringer mange gange bare ikke i LINQ, kan ikke se fejlen
Avatar billede nissen2630 Novice
07. juli 2009 - 14:12 #1
Du forsøget at konvertere en tekststreng til tekstreng G.Global_Option_Title = Convert.ToString(TextBox_Update_Global_Option_Title.Text);

Dette burde virke:
G.Global_Option_Title = TextBox_Update_Global_Option_Title.Text;