Avatar billede ThomasBB84 Nybegynder
05. juli 2009 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Programmeringskurser i Nordjylland

Er der nogen, som kender til kurser, som dem på DTU i København. De skal bare ligge i Nordjylland. På DTU kan man f.eks. tage et kursus i Java på 13-15 uger. Et par timer om ugen. Man skal bagefter op til en eksamen og får ligeledes en karakter. Her er et link til deres kursus: http://www.kurser.dtu.dk/02115.aspx?menulanguage=dk Synes ikke rigtig, at jeg kan finde nogen.
Avatar billede ThomasBB84 Nybegynder
06. juli 2009 - 20:28 #1
Ingen der kan hjælpe, som der kender til nogen programmeringskurser i Nordjylland. Det er også okay, hvis det er i midtjylland. Det skal helst være om eftermiddagen eller aftenen.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juli 2009 - 03:33 #2
Ring til Aalborg Universitet og Aarhus Universitet og hør hvad de udbyder under åben uddannelse.