Avatar billede jr40 Nybegynder
05. juli 2009 - 02:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linje skift i message.body

Hvordan sætter jeg nemmest linje skift imellem disse 3.?

message.Body = tbCompany.Text+ "  " + tbPhone.Text + "  " + tbMessage.Text;
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2009 - 02:22 #1
Prøv med:

... + "\r\n" + ...
Avatar billede jr40 Nybegynder
05. juli 2009 - 10:26 #2
arne>>> Nu ser der sådan her ud:
            message.Body = tbCompany.Text+ " + "\r\n" +  " + tbPhone.Text + "  " + tbMessage.Text;

Men den kommer med nedenstående fejl:

Compilation Error
Description: An error occurred during the compilation of a resource required to service this request. Please review the following specific error details and modify your source code appropriately.

Compiler Error Message: CS1056: Unexpected character '\'

Source Error:

Line 47:            message.Subject = "Fra kontakt formular.";
Line 48:            message.IsBodyHtml = false;
Line 49:            message.Body = tbCompany.Text+ " + "\r\n" +  " + tbPhone.Text + "  " + tbMessage.Text;
Line 50:
Line 51:            // -- Send SMTP mail

Hvad gør jeg galt.?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2009 - 16:24 #3
Den er gal med double quotes !

message.Body = tbCompany.Text+ " + "\r\n" +  " + tbPhone.Text + "  " + tbMessage.Text;

->

message.Body = tbCompany.Text + "\r\n" + tbPhone.Text + "\r\n" + tbMessage.Text;
Avatar billede jr40 Nybegynder
05. juli 2009 - 21:15 #4
Ahh perfekt, sådan arne.

Opretter du et svar.?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2009 - 21:30 #5
kommer her