Avatar billede greenstreet Nybegynder
28. juni 2009 - 23:11 Der er 10 kommentarer

Kan ikke se .wmv filer

Hej derude
Ja, pludselig kan jeg ikke se den type filer i f.eks. Windows mediaplayer. Filmen går simpelthen ikke igang. Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. juni 2009 - 23:43 #1
prøv at hente media playeren her og se om dette hjælper
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/wmcomponents.mspx
Avatar billede justrace Novice
29. juni 2009 - 00:27 #2
Hvis det er Vista så smid den her på: http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=5252&s=682
Avatar billede besle Nybegynder
29. juni 2009 - 02:35 #3
Ellers så download en anden media player til afspilning,
for eksempel Winamp, eller VLC
29. juni 2009 - 06:42 #4
<greenstreet>: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ???
Avatar billede greenstreet Nybegynder
29. juni 2009 - 17:37 #5
Hej igen
Jeg bruger vista. Download af nyere codecs hjalp ikke...
Avatar billede besle Nybegynder
29. juni 2009 - 20:51 #6
Download VLC ellers, den kommer med indbyggede codecs, og kan afspille samme filer som Media player.
Avatar billede soppdk Nybegynder
29. juni 2009 - 21:42 #7
Hej,

Du kan jo godt finde en anden player,
Men hvis du gerne vil beholde Mediaplayer. så prøv at uninstall den
via Control Panel / tilfør fjern programmer

og hent den på ny hos microsoft.com
det skulle rette op på de fejl som må ligge i den nu.
Avatar billede greenstreet Nybegynder
29. juni 2009 - 22:00 #8
Har nu downloadet VLC - og den virker. - Men er stadigvæk interesseret i at finde ud af hvorfor Win mediaplayer ikke fungerer. Har forsøgt at afinstallere, downloade ny og installere denne - uden effekt.
Avatar billede soppdk Nybegynder
29. juni 2009 - 22:08 #9
Kommer den ikke med nogle fejl ?
eller står den bare og stener ?
Avatar billede greenstreet Nybegynder
29. juni 2009 - 23:42 #10
Nej, ingen fejlmeldinger overhovedet. WMP står som standardplayer, men alligevel åbner den kun op, hvorefter den blot står og gør ingenting... i øvrigt er programmet online-armor (anbefaalet af spywarefri.dk) begyndt at komme med en meddelelse, om jeg vil tillade C:\windows\system32\drivers at køre.... Der er vist et eller andet galt her..