Avatar billede anielsen Nybegynder
25. juni 2009 - 18:15 Der er 4 kommentarer

Mysql udtræk virker ikke

Jeg har lige fået nye problemer til en hjemmeside som jeg har lavet.
Det har virket ind til nu, men vi har fået nye login oplysninger til at lave connection med, da der var en der hackede min side.

Nu får jeg følgende fejlmeddelelse:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/www.mitdomæne.dk/www/historie.php on line 62

Dette er koden som jeg har brugt ind til nu og som har fungeret som det skulle. (Nr. 2 linie = line 62)
<? $query = mysql_query("SELECT * FROM historie");
while($r = mysql_fetch_array($query)) {
$id = $r["id"];
$overskrift = $r["overskrift"];
$mellemrubrik = $r["mellemrubrik"];
$mellemrubrik = str_replace("\n", "<br>", $mellemrubrik);
$tekst = $r["tekst"];
$tekst = str_replace("\n", "<br>", $tekst);
$billed = $r["billed"];
?>

Hjælp mig hurtigst muligt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2009 - 18:28 #1
Find ud af hvad fejlen er med

$query = mysql_query("SELECT * FROM historie")or die(mysql_error());
Avatar billede anielsen Nybegynder
25. juni 2009 - 18:31 #2
Forstår ikke helt hvad du mener. Skal jeg udskifte den første line med det du skriver eller hvad?

Pensel det lidt ud for mig.
Avatar billede anielsen Nybegynder
25. juni 2009 - 18:36 #3
Det har jo fungeret, så der må vel være en lille ændring i det, så det kommer til at fungere igen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2009 - 18:40 #4
Erstat din
  $query = mysql_query("SELECT * FROM historie");
med det jeg skrev. Så får du at vide hvad problemet er.