Avatar billede tuidoi Nybegynder
22. juni 2009 - 23:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

web.xml error-page?

Hej

Jeg har i min web.xml defineret en errorpages når siden ikke kan findes altså 404. Og det virker fint, men hvordan gør jeg når jeg ønsker en anden side vist ved alle andre fejl end denne? jeg har blot dette i min web.xml omkring errorpages:

    <error-page>
        <error-code>404</error-code>
          <location>/existnot.jsp</location>
    </error-page>

Hvordan dækker jeg alle ændre fejlkoder undtagen denne, med én side?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2009 - 23:52 #1
Så vidt jeg ved kan man ikke angive en generel error page. Det er enten per HTTP error code eller per exception class.

Enten må du liste alle de gængse error codes. Eller så mu du justere din logik.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
29. juni 2009 - 20:21 #2
Jeg justerede logikken og nøjes nu med error page 403 og 404.

Tak for hjælpen.. lig et svar :)
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2009 - 20:27 #3
svar