Avatar billede stigmik Nybegynder
22. juni 2009 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver og eller software til HTC Magic.

Jeg har købt en HTC Magic. Fantastisk telefon og jeg har fået den til, at køre med synkronisering mellem Outlook og Gmail og selvfølgelig telefonen.

Jeg har bare et problem:
Når jeg forbinder telefonen med det medfølgende usb-kabel, så mangler der en driver, så den bliver ikke genkendt af windows xp.

Jeg ønsker bl.a. dette for, at kunne installere programmer fra nettet og andre muligheder, der dukker op senere.

Hilsen
Stig
Avatar billede b-and Novice
22. juni 2009 - 21:11 #1
Avatar billede nissen2630 Novice
22. juni 2009 - 21:53 #2
Avatar billede stigmik Nybegynder
07. december 2011 - 12:09 #3
Ja, jeg fandt ud af det.

Kan nissen2630 ikke komme med et svar, så jeg kan tildele point og dermed få denne sag lukket?