Avatar billede mfynbo Juniormester
21. juni 2009 - 12:50 Der er 1 løsning

Hvordan laver jeg en Get pivot formel med reference til en celle?

Hej Eksperter,

Jeg vil gerne lave en GetPivot formel med reference til en celle. F.eks. celle C5 i stedet for at skrive et bestemt navn eller nummer i hvert ark, jeg har.

Se formel nedenfor: I eksemplet nedenfor, vil jeg gerne have en celle reference i stedet for "operations".

=(GETPIVOTDATA("Sales";Invoice_FC_Pivot!$B$5;"year";"2009";"country";"Operations";"Pr Product Line";"ENV"))

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh.

Mfynbo
Avatar billede palle_ib Nybegynder
09. juli 2009 - 23:21 #1
Hej Mfynbo,
Hvis det er korrekt forstået så kan du bare skrive =C5 i en celle.
Du må ikke vælge cellen men skal skrive bogstav og tal. Derved får du en cellereference og ikke en pivottabelreference.

Håber at det hjælper.