Avatar billede steven Nybegynder
19. juni 2009 - 18:03 Der er 2 kommentarer

Hvilken NAS skal jeg vælge?

Jeg leder efter en NAS server, til deling af filer, billeder, musik osv.

Jeg har følgende krav:
- Minimum 1TB
- Backup over internettet til en anden tilsvarende NAS
- Skal kunne agere printserver
- Så lydløs som mulig

Hvis den også kan følgende, vil jeg blive glad:
- Tilsluttes Logitech Squeezebox
- Bruges ifm iTunes
- Mulighed for at streame film på tv'et
- Trådløs option

Min forventning til pris er i området kr. 1500-2500, er det realistisk?

Mvh, Steven
Avatar billede dstjulle Nybegynder
23. juni 2009 - 22:25 #1
kik på synology den kan vist mere ind det du spørger om ;-)
Avatar billede dstjulle Nybegynder
10. juli 2009 - 11:25 #2
jeg vil sige det er mulig at få over 90 % af det du søger måske skal du købe lidt mere en bare en NAS

du kan se synology nas her
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=synology&sp=all&s=price&srsw=True&qt=All&nf=%252bspecifictaxonomy%253a%255eComputer%257c1%252fLagringsserver%257c305%2524

og hvis du gerne vil have så du både kan optage og afspille film fra og til din nas kan du bruge en Ellion HMR-700A